2011-05-05 09:59:04 Integrirani dan - Priprema zdrave hrane Učenici II.a razreda u sklopu projekta Zdrava hrana danas su imali praktični program provedbe projektnog zadatka... Projekt: Zdrava hrana Učnici II. a razreda sa g-đom Sanjom Prnić, razrednom učiteljicom razrađivali su projektni zadatak "Zdrava hrana". Projekt je proveden kroz dulje razdoblje a sastojao se od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu učenici su prošli upoznavanje s namirnicama biljnog i životinjskog porijekla, namirnicama iz domaćeg uzgoja i tvornički obrađene, energetska vrijednost namirnica, pravilna priprema i odabir namirnica, utjecaj prehrane na zdravlje itd. Za to im je trebalo više nastavnih sati , a dio gradiva su upoznali na praktičnim primjerima pri posjetama rasadniku, ljudima u polju, restoranima i pekarnici. Finalni dio rada uključivao je praktični zadatak pripremanja zdravog obroka na kojem su učenici trebali pokazati sve naučeno u dosadašnjem radu. Za finalni zadatak provedene su temeljite pripreme kroz: - prikupljanje, pregled i odabir namirnica, - pripremanje povrća za variva i jiuhe, - pripremanje krompira za pire, - pripremanje voća za voćne salate i kupove, - pripremanje mesa za pohanje, - kuhinjski poslovi na održavanju higijene (pranje, pospremanje isl.), - priprema jela (varivo, pire, umak, pečenje mesa, priprema zelene i voćne salate), - pripremanje stola za blagovanje, serviranje - posluživanje jela, - ophođenje s gostima i blagovanje, - spremanje blagovaonice i kuhinje nakon pripreme jela i blagovanja. Projektni zadatak je uključivao pripremu jelovnika za 15 osoba (10 učenika, učiteljica i četvoro gostiju), a satojao se od: 1. Juha od povrća 2. Pileća prsa u bijelom toću za pireom i zelenom salatom 3. Voćna salata Mali kuhari, inspirirani natjecanjem na tv-u kao radom svojih roditelja dali su sve od sebe kako bi projektni zadatak bio što uspješniji. Trud malih kuhara popraće je s nekoliko fotografija, a cijeli tijek provedbe projektnog zadatka snimljen je kamerom i izdan na DVD-u.
-
|
Osnovna škola Ston |