2012-05-18 11:52:53

Terenska nastava - Arboretum Trsteno

Učenici razredne nastave pošli su jutros na terensku nastavu u Arboretum Trsteno.Prijevoz učenika osiguran školskim autobusima naše i OŠ Slano. Učenici su do 10:00 sati  stigli na odredište te im je, nakon kratkog odmora,  započeo organizirani terenski rad.

1.Putovanje od Stona do Trstena

Roditelji učenika PO Ponikve doveli su osobnim vozilima učenike u 8:45.sati. Ukrcali smo se u autobus zajedno učenici PO Ponikve i PO Hodilje ukupno Učenici su dobili zadatke i upute kako ih rješavati.

Zadaci nastave su:

 (HJ,veliko slovo u nazivu mjesta)

(PID, Putujemo autobusom,Proljeće u zavičaju ,Podneblje ,vremenska obilježja zavičaja,Jadransko more),Učenici aktivno sudjeluju u  promatranju zaključivanju i  zapisuju važnije podatke.

2.Trsteno- Arboretum

Dolaskom u Trsteno oko 10:15 počela je terenska nastava koja se odvijala po predviđenom redu i mogućnostima drugih sudionika koji su bili uključeni u nastavu.

Šetnja parkom i upoznavanje pojma i svrhe arboretuma Sadnja mladice duda uz vodstvo i upute Ivana Šimića ravnatelja parka Odmor, marenda Kulturno-povijesne znamenitosti Arboretuma Trsteno- čitanje i razgovor o pročitanom Aktivnost  TZK , na igralištu parka djeca su imali  natjecanje u brzom trčanju  Upoznavanje ljetnikovca Gučetić-Gozze-prošlost zavičaja Izrada zadataka PID –ispuniti slijepu kartu našeg današnjeg putovanja Legende i priče o platanima i parku koje nam je veoma slikovito ispričala kustosica parka Maja Kovačević Sadnja sadnice čuvarkuće koje su učenici 2. I 3. razreda  pripremili u dogovoru s upraviteljem parka- (velika čast i ponos ) Izrada drugog zadatka , zapisati što više nazivlja biljaka Upoznati i zagrliti najstarije platane Europe.-Ovim veselim zagrljajem malih ruku završili smo posjet Arboretuma Trsteno

Aktivnosti prema zadacima nastave  u parku su bile :

(HJ,Slušanje sugovornika i govorenje,Opisivanje stabala i grmova ,Legende )

(PID, Biljna raznolikost održivi razvoj ,Zaštita i čuvanje okoliša,

Značenje vode za život biljaka, životinja i ljudi)Pitanjima ,komentarima učenici pokazuju interes za temu o životu ptica.

(TZK, Hodanje i trčanje, Igre loptom)

3.Povratak u Ston

Ukrcaj u autobus  u 15:30 i odlazak starim Napoleonskim putem do Vidikovca Majkovi.

Promatranje mjesta , biljnog svijeta ,lokve u kojoj žive barske kornjače Promatranje otoka Elafita i zapisivanje naziva pojedinog otoka Pjevanje poznatih pjesmica po izboru učenika

Osnovna škola Ston