Večer matematike u našoj školi
U našoj školi je 1. prosinca 2016., već po četvrti puta, održana Večer matematike, projekt Hrvatskog matematičkog društva. Učitelji razredne nastave i učiteljice matematike pripremili su mnoštvo matematičkih igara koje je osmislilo Hrvatsko matematičko društvo. Cilj Večeri matematike je izgradnja pozitivnog stava učenika prema matematici kroz zanimljive aktivnosti.
Kao i prošlih godina, odazvao se velik broj učenika i roditelja koji su se htjeli igrati, družiti, ponečeg se prisjetiti a ponešto i naučiti. Da matematika može biti zabavna uvjerili smo se i ove godine. U opuštenoj atmosferi vrijeme je brzo prolazilo, bilo je smijeha, veselja a ponegdje i žalosti ako su roditelji pobijedili ali sve je to ipak bila samo igra.
U realizaciji Večeri matematike sudjelovali su učenici od prvog do osmog razreda i njihovi roditelji, ukupno 140 učenika i 109 roditelja.
Večer matematike u našoj školi
U našoj školi je 1. prosinca 2016., već po četvrti puta, održana Večer matematike, projekt Hrvatskog matematičkog društva. Učitelji razredne nastave i učiteljice matematike pripremili su mnoštvo matematičkih igara koje je osmislilo Hrvatsko matematičko društvo. Cilj Večeri matematike je izgradnja pozitivnog stava učenika prema matematici kroz zanimljive aktivnosti.
Kao i prošlih godina, odazvao se velik broj učenika i roditelja koji su se htjeli igrati, družiti, ponečeg se prisjetiti a ponešto i naučiti. Da matematika može biti zabavna uvjerili smo se i ove godine. U opuštenoj atmosferi vrijeme je brzo prolazilo, bilo je smijeha, veselja a ponegdje i žalosti ako su roditelji pobijedili ali sve je to ipak bila samo igra.
U realizaciji Večeri matematike sudjelovali su učenici od prvog do osmog razreda i njihovi roditelji, ukupno 140 učenika i 109 roditelja.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |