Code Week aktivnosti
U petak, 18. listopada 2019. na satovima engleskog jezika istraživali smo mogućnosti umjetne inteligencije u sklopu Code Week događaja. Učenici 6. i 7. razreda su u manjim skupinama isprobali Google eksperimentalne aplikacije i razvijali svoje IKT i jezične vještine na engleskom jeziku. Aktivnosti su ujedno integracija aktivnosti u sklopu Erasmus+ KA1 projekta "Ready - Set - Step Up!" naše škole.
U nastavku pogledajte video i popis aplikacija...
Google eksperimentalne aplikacije s poveznice:
https://experiments.withgoogle.com/collection/ai
Najzanimljivije igre bile su:
Quick, Draw! https://quickdraw.withgoogle.com/ u kojemu su morali nacrtati zadani pojam, a umjetna inteligencija pogađa njihov crtež. Korisna je to primjena slušanja i čitanja te učenja novih riječi na engleskom jeziku.
Emoji Scavanger Hunt http://emojiscavengerhunt.withgoogle.com/ u kojem učenici traže emoji slike u pravom svijetu pomoću kamere. Moraju pročitati zadani pojam i pronaći ga u svojoj neposrednoj okolini te skenirati kamerom.
Mystery Animal https://mysteryanimal.withgoogle.com/ je igra pogađanja u kojoj učenici moraju postavljati pitanja kojima je odgovor DA ili NE, a aplikacija odgovara na njih. Imaju mogućnost postaviti 20 pitanja s ciljem pogađanja misteriozne životinje, u protivnom aplikacija pobjeđuje.
Ostale zanimljive aplikacije bile su prepoznavanje crtanja, rukopisa i primjena strojnog učenja pri programiranju umjetne inteligencije. Učenici su uvidjeli moć umjetne inteligencije koja je primjenjiva u raznim granama, od zdravstva, školstva do industrije.
Dojmove o satu i koja im je igra bila najbolja, učenici su napisali u izlaznoj kartici na Menti.com:
Code Week aktivnosti
U petak, 18. listopada 2019. na satovima engleskog jezika istraživali smo mogućnosti umjetne inteligencije u sklopu Code Week događaja. Učenici 6. i 7. razreda su u manjim skupinama isprobali Google eksperimentalne aplikacije i razvijali svoje IKT i jezične vještine na engleskom jeziku. Aktivnosti su ujedno integracija aktivnosti u sklopu Erasmus+ KA1 projekta "Ready - Set - Step Up!" naše škole.
U nastavku pogledajte video i popis aplikacija...
Google eksperimentalne aplikacije s poveznice:
https://experiments.withgoogle.com/collection/ai
Najzanimljivije igre bile su:
Quick, Draw! https://quickdraw.withgoogle.com/ u kojemu su morali nacrtati zadani pojam, a umjetna inteligencija pogađa njihov crtež. Korisna je to primjena slušanja i čitanja te učenja novih riječi na engleskom jeziku.
Emoji Scavanger Hunt http://emojiscavengerhunt.withgoogle.com/ u kojem učenici traže emoji slike u pravom svijetu pomoću kamere. Moraju pročitati zadani pojam i pronaći ga u svojoj neposrednoj okolini te skenirati kamerom.
Mystery Animal https://mysteryanimal.withgoogle.com/ je igra pogađanja u kojoj učenici moraju postavljati pitanja kojima je odgovor DA ili NE, a aplikacija odgovara na njih. Imaju mogućnost postaviti 20 pitanja s ciljem pogađanja misteriozne životinje, u protivnom aplikacija pobjeđuje.
Ostale zanimljive aplikacije bile su prepoznavanje crtanja, rukopisa i primjena strojnog učenja pri programiranju umjetne inteligencije. Učenici su uvidjeli moć umjetne inteligencije koja je primjenjiva u raznim granama, od zdravstva, školstva do industrije.
Dojmove o satu i koja im je igra bila najbolja, učenici su napisali u izlaznoj kartici na Menti.com:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |