2020-10-07 19:27:40 Listopadne radosti u 2. a 2.a razred s učiteljicama Martinom Drempetić i Leom Munđer svakodnevno obilježava svjetske i međunarodne dane raznim vođenim aktivnostima. Prije doručka razgovaraju o značaju dana koji slijedi (Međunarodni dan nenasilja, Dan zaštite životinja, Dan starijih osoba, Dječji tjedan), iznose probleme, svoja iskustva i nude rješenja. Tijekom dana izražavaju se kroz likovne, dramske, literarne i druge oblike, a na otvorenom uživaju u igri. U nastavku možete pročitati detalje aktivnosti cjelodnevne nastave u prvom tjednu listopada, a u fotogaleriji pregledati trenutke koje su učiteljice zabilježile fotoaparatom. Prilikom obilježavanja Međunarodnog dana nenasilja (2. 10.), učenici su osim tjelesnog, psihološkog i nasilja na internetu prepoznali i istaknuli postojanje nasilja nad životinjama. Razgovarali su o uzrocima i posljedicama koje nasilje nanosi žrtvama te su se složili kako će se boriti protiv svih vrsta nasilja. U nedjelju, 4. 10., obilježavao se Dan zaštite životinja, a u utorak su se učenici prisjetili razgovora o nasilju i likovnim izražavanjem željeli dati jasnu poruku: STOP NASILJU NAD ŽIVOTINJAMA! Kao nasilje nad životinjama učenici su prepoznali oblike zatočeništva, izgladnjivanja, mučenja i ubijanja životinja. Ono što smatraju nasiljem nad životinjama, crtali su i bojali, a zatim prekrižili crvenim markerom. Neki od radova prikazivali su zamke koje hvataju zečeve u šumi, životinje na kratkom lancu zbog kojeg ne mogu dosegnuti zdjelicu s hranom ili vodom, čupanje životinja za rep i udaranje životinja. Njihovi su radovi izloženi na malom panou s vanjske strane učionice. Stavljanjem radova izvan učionice učenici žele osvijestiti druge učenike i djelatnike škole o postojanju nasilja nad životinjama.
OBILJEŽAVANJE MEĐUNARODNOG DANA STARIJIH OSOBA U četvrtak, 1. 10., obilježavao se Međunarodni dan starijih osoba. Učenici 2. a razreda obilježili su ga razgovorom o svojim bakama i djedovima i iznošenjem lijepih sjećanja i dogodovština. Na Glazbenoj kulturi brzo su usvojili pjesmu Moj djed te ju i dalje svakodnevno pjevuše. Učenici su tijekom dana pisali poruke i pisma starijim osobama, a zatim su ih umetnuli u male šarene omotnice i tijekom vikenda dostavili primateljima. U ponedjeljak su učenici ispričali kako su se sve starije osobe jako obradovale primivši njihove poruke, a nije se štedjelo ni na suzama radosnicama. Učenici su se osjećali ponosnima što su obradovali svoje bližnje.
OBILJEŽAVANJE DJEČJEG TJEDNA Dana 5. 10. počelo je obilježavanje Dječjeg tjedna. Akači imaju vremena svaki dan obilježavati Dječji tjedan na drugi način - sami biraju razne aktivnosti koje oni vole i žele imati. Neke od njih su igre koje se odvijaju vani, na školskom dvorištu, zatim likovno izražavanje tijekom slobodnih aktivnosti, pjevanje najdražih pjesama i slobodno vrijeme za igru koja nije vođena. 2. a i inače provodi takve aktivnosti. Ipak, one će u Dječjem tjednu biti učestalije i dugotrajnije. Tekst: Lea Munđer |
Osnovna škola Stubičke Toplice |