2022-02-15 14:04:35

100. dan škole u 3. a

U ponedjeljak, 14. veljače, u 3. a razredu obilježen je 100. dan škole. Dan je započeo videopozivom 2. razredu prijateljske škole u Kninu koje je uz učiteljice pozdravila ravnateljica Brigitte Gmaz. U nastavku možete pročitati detaljno izvješće učiteljica Martine Drempetić i Ivane Ptiček o cjelodnevnim događanjima povodom 100. dana škole. Zavirite i u bogatu fotogaleriju.   

Učiteljica Martina Drempetić priredila je digitalni "Mali kajkavski rječnik učenika 3. a" kojega možete koristiti za prevođenje riječi s kajkavskog narječja na standardni jezik.

https://read.bookcreator.com/Wa6aMM2nW3VMnkJn4s6RxEn3OGt1/Ou_RY2VLS-ewtBQhdckSFA

 

Učenici 3.a razreda (COOR) proveli su dan u znaku 100 i time obilježili 100. dan škole. Dan je zamišljen bez knjiga, ali dan za učenje kroz mnogo zabave.

Cijeli dan je isplaniram po predmetima i aktivnostima:

1.aktivnost: Jedna od predviđenih aktivnosti za početak dana bila je izrada i ukrašavanje kruna koju su na glavi nosili ostatak dana. Također, učenici su u suradnji s učiteljicom iz informatike na satu informatike izradili  vlastiti bedž uz pomoć digitalnog alata, koje smo plastificirali i učenicima će ostati za uspomenu na 100.dan škole.

HJ

100 riječi na zavičajnom govoru (kajkavskom narječju). Učenici su prikupljali riječi koje su objedinili na jedan plakat pod nazivom 100 riječi malog kajkavskog rječnika. Od prikupljenih riječi nastala je i slikovnica uz pomoć digitalnog alata pod nazivom Mali kajkavski rječnik učenika 3.a.

Potom je uslijedio video poziv učenicima prijateljske škole OŠ Domovinske zahvalnosti Knin. Učenici 2.a prezentirali su svojih 100 riječi na zavičajnom govoru, a zatim učenici 3.a svoje riječi i tako izmijenili i obogatili svoje znanje za nove riječi iz drugog govornog područja. Učenicima je bila prezentirana i tradicijska glazba iz kninskog područja (videouradak), gdje su učenici osim riječi mogli i vidjeti ljepote Knina i kninske tvrđave. Učenici su bili oduševljeni i jedva čekaju novi virtualni susret.

Igra: Pronađi par (15 riječi na zavičajnom govoru (kajkavskom) i njihovo značenje na standardnom književnom jeziku; npr. vanjkuš-jastuk, penezi-novci,…). Kada su učenici pronašli parove istog značenja, riječi su trebali posložiti abecednim redom.

2.aktivnost: listić 100 u znaku srca(napiši: da imam 100 kuna, mogu pojesti 100,…)

LK

Ljubav sa 100 vrsta crta. Učenici su prikazali ljubav uz pomoć crta flomasterima.

3.aktivnost: listić Prije nego navršim sto, želim…

SRO

100 lijepih riječi. Učenici su u srca pisali lijepe riječi. Napisanim riječima su popunili vrata učionice i tako ukrasili učionicu i zaželjeli dobrodošlicu svima koji ulaze u učionicu.

MAT

Tko će prije do broja 100.

Učenici igraju igru u kojoj bacajući kocku bojaju onoliko kvadratića koliki broj na kocki dobiju. Tijekom igre su trebali pripaziti na prepreke.

Broj 100 sa matematičkim sadržajem.

Učenici su u broj 100, izrezan od papira, upisivali određene zadatke. U znamenku 1 su pisali matematičke pojmove, u znamenku 0 su pisali zadatke 4 računskih radnji čije rješenje daje 100, a u drugu znamenku 0 su crtali geometrijski sadržaj. Učenici su zadatke rješavali u krug te tako u broj 100 upisali 100 zadataka i pojmova iz matematike.

 

TZK

Vježbamo s brojem 100

Učenici rade set od 10 općih pripremnih vježbi 10 puta. Nakon toga slijede razne motoričke vježbe i igre u 100 sekundi.

 

4.aktivnost: evaluacija. Učenici su zabilježili svoje dojmove i mišljenje o provedenom danu i aktivnostima.

 

5.aktivnost: podjela diploma. Radni je dan završio podjelom diplomi koje su učenici zaslužili sudjelovanjem u aktivnostima pripremljenim za obilježavanje 100. dana škole. Zasladili se bombonima prije odlaska kućama.

                                                                                                   

                                                                                                                    Učiteljice Martina Drempetić i Ivana Ptiček

 


Osnovna škola Stubičke Toplice