2022-02-07 11:55:31 Jednodnevni školski projekt – Suprotan dan (25. siječnja)
Slijedile su aktivnosti po školi. Hodali su unatrag po hodniku i stepeništu obrnutim tenisicama i džemperima, pozdravljali ravnatelja s ravnateljica, tajnicu s tajnik, knjižničarku s knjižničar i spremačicu sa spremač te im objasnili što danas provode u školi. Svi su im se od srca nasmijali i poželjeli biti s njima u đačkim klupama. Na satu Hrvatskoga jezika pogledali su crtani film, kako je to radio crtani lik Spužva Bob Skockani koji je jednu epizodu posvetio tom danu i izluđivao sve oko sebe. Tako su odlučili i učenici 4. razreda. Zajedno su na ploči napisali pjesmu Suprotan dan. SUPROTAN DAN Suprotno je danas sve U ovom danu, zar ne? Poludjeli smo od igre svi Radost u učionici vlada Ovakvim učenjem smo sretni mi Tako bi trebalo svakog dana biti Ali suprotan dan traje samo jedan dan Nek' nam se dogodine opet ponovi. Dođi s nama igraj se Ako ti se svidi dođi i dogodine Nekako se kroz igru najbolje nauči. Interpretaciju napisane pjesme vodili su učenici naizmjence jer su zamijenili ulogu s učiteljicom. Takva im je uloga kažu bila teška i zahtjevna jer se nisu pripremili za sat kvalitetno kod kuće. Čitali su pjesmu normalno i suprotno. Učiteljica je zauzela mjesto učenika-učiteljice i oponašala ga. Smijeh je popratio sve aktivnosti. Pjesmu su pokušali prepisati u svoje bilježnice zamjenom desne ruke lijevom. Za domaći rad pjesmu trebaju naučiti čitati ili napamet, prepisati je suprotnim slijedom (NATORPUS NAD). Zaigrali su online igru s riječima suprotnoga značenja i natjecali se tko će brže izgovoriti suprotne riječi. Na satu Likovne kulture izrezali su različite oblike ključa u bijelo-crnom kolaž papiru, lijepili ih na crnu i bijelu podlogu. Tako su dobili suprotnost, pozitiv-negativ, a ključ simbolizira otvoreno-zatvoreno. Radove su objesili na školski pano. Učenici su napisali svoj osvrt na taj dan. Zadnji zadatak bio im je nastaviti popodne kod kuće sve suprotno raditi sa svojom obitelji i sve suprotne aktivnosti zapisati na papir. Zanimljivo je bilo pročitati kako su „jeli juhu vilicom“, „mami preokrenuli tanjure na stolu“, „suprotno ležali u krevetu“… Učenici su uživali u tom danu, nisu ni svjesni koliko su naučili kroz igru. Video možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://www.magisto.com/album/video/MCVwQ1pdG1ZwInsPYnZLB3o?l=vsm&o=a&c=w. |
Osnovna škola Studenci |