« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Europski tjedan programiranja - #CODEWEEK
Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. I ove su se školske godine učenici naše škole s učiteljicama informatike Majom Bosilj i Slađanom Benkus Medved uključili u #CODEWEEK aktivnosti.
Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni. Europski tjedan programiranja službeno traje 7. – 22. listopada 2023., ali se aktivnosti mogu provoditi cijele godine.
Učenici 3.b, 4.a i 4.b razreda s učiteljicom Slađanom pridružili su se međunarodnoj aktivnosti „Mogu, kodiram, uživam“ koju su provodili zajedno s više desetaka europskih škola. Aktivnost je registrirana na službenoj EU code week stranici i obuhvaćala je unplugged zadatke (pixel art coding), online aktivnosti poput blok kodiranja (Scratch, code.org) i logičke zadatke (zadatci s natjecanja Dabar i igra Let me grow).
Učenici 2. – 8. razreda sudjelovali su u rješavanju logičkih zadataka koji će im biti uvod u predstojeće Međunarodno natjecanje iz informatike i logičkog razmišljanja Dabar. Kako programirati na zabavan način, isprobali su učenici sedmih razreda koji su se na satu informatike susreli s programiranjem mBot robota. Polaznici projektne grupe sastavljali su i testirali robote (ozobot i mBot) kako bi ih pripremili za korištenje u redovnoj nastavi.
Učenici petih razreda okušali su se u programiranju, ali na drugačiji način! S napretkom tehnologije dolaze i napredak i promjene u svakodnevnoj komunikaciji. Riječi mijenjaju slike, odnosno emotikoni (smajlići) postaju standard u svakodnevnoj komunikaciji. Spojem poznatog i novog, emotikona i programiranja, učenici su pokušali osmisliti vlastiti programski jezik i ispričati svoju priču. Pomoću stranice EmojiKitchen učenici su samostalno kreirali nove i inovativne emotikone. Svoje su emotikone objedinili te osmislili priču, odnosno emotikonima prikazali lektirni naslov. Nakon kreacije lektirnog naslova u obliku emotikona, slikovni prikaz se projicirao te su svi učenici pogađali o kojoj se lektiri radi. Uz puno kreativnosti učenici su otkrili da postoji zabavan način koji potiče naše računalno razmišljanje i logičko zaključivanje.
Kroz cijeli smo listopad sudjelovali u različitim aktivnostima, razvijali smo logičko razmišljanje i digitalne kompetencije i baš smo se zabavili.
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Maja Bosilj i Slađana Benkus Medved