« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
SJEDNICA NA MALO DRUGAČIJI NAČIN
U srijedu, 15. 11. 2023. u 15 h održana je 1. Sjednica stručnog aktiva razredne i predmetne nastave.
Nakon uvodne molitve, predavanje pod nazivom „Čitalačka pismenost u kurikulskom kontekstu“ održala je doc. dr. sc. Vesna Budinski koja radi na Katedri za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U predavanju se osvrnula na važnost čitalačke pismenosti te na konkretnim primjerima objasnila bitnost razvijanja čitalačke pismenosti učenika već od prvog razreda.
Čitalačka pismenost zauzima važno mjesto u životu i radu naše svakodnevice. Izloženi smo sve većoj količini informacija pa su nam potrebne nove, kompleksnije kompetencije. Danas je čitalačka pismenost preduvjet razvoja svakoga pojedinca, omogućuje nam da dođemo do informacija i da zauzmemo kritički stav prema onome što čitamo, čujemo i vidimo te je temelj brojnih životnih aktivnosti. Zato je odgovornost i uloga učitelja važnija nego ikada prije – učitelji omogućuju da djeca postanu odgovorni građani, kritički osviješteni primatelji i pošiljatelji poruka.
Nakon poticajnog predavanja doc. dr. sc. Vesne Budinski, uslijedio je susret s generalnom savjetnicom iz Rima - sestrom Agathom Lindom Chandra, uršulinkom iz Indonezije koja nam je kratko pričala o svom životnom putu, načinu školovanja i života u Indoneziji. Pomoć u predavanju pružila joj je Monika Telebar koja je prevodila sestrin govor s engleskog na hrvatski jezik i naša pitanja na engleski jezik.
Nakon predavanja došao je red i na malo igre i zabave. Članovi stručnih aktiva okušali su se u kvizu znanja pod nazivom KOŠnica znanja koju su za Dan škole pripremili učitelji hrvatskog jezika Ivan Telebar i Ines Ercegovac. Ovog puta, kviz je bio predstavljen u digitalnom obliku putem aplikacije Quizizz. Natjecatelji su bili podijeljeni u timove i bespoštedna borba znanjem mogla je započeti. Na kraju su ipak svi natjecatelji bili zadovoljni pokazanim znanjem i rezultatima.