« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
LIJEPA RIJEČ SVA VRATA OTVARA
Učenici 1.a razreda obilježili su Dan tolerancije radionicom Lijepa riječ sva vrata otvara. Cilj je bio upoznati učenike s tolerancijom, naučiti kako biti tolerantan prema drugome i kako prihvatiti različitost.
Na primjeru vlastitih ruku i izrezanih ruku koje su od papira izradili na početku 1. razreda, učenici su zaključili da su sve ruke različite. Svaka ruka piše, crta, kuha, baca loptu na svoj način i to svatko od nas mora prihvatiti. U Krugu dobre volje učenici su morali izreći rečenicu o sebi. Kakvi su i u čemu su dobri. Poslušni, dobri, marljivi, odlični u tenisu, dobri prijatelji, ponekad nestašni, super igraju nogomet….
Potaknuti slikopričom Oholica učenici su zaključili da oholost, ruganje i podsmjehivanje drugima nisu poželjne osobine. Valja koristiti samo lijepe riječi. Hvala, molim, volim, sviđa mi se, pomoći ću ti…. Te će riječi otvoriti sva vrata u životu. U igri Utvrđeni dvorac upravo je to bio zadatak. Lijepim riječima ući u dvorac. Utvrđeni dvorac tijelom su napravili učenici, a vrata su bili šareni/različiti jastuci.
U još jednom Krugu dobrote svatko je izrekao nešto lijepo o prijatelju s lijeve i s desne strane. U zadnjoj aktivnost Tko sam ja?, učenici su napravili vrata od papira. Na prednjoj strani prepisali su lijepe riječ koje su otvorile njihova vrata/papire. Unutra su crtali sebe, kakvi su i u čemu su dobri.
Ovim aktivnostima učenici su upoznali i pojam tolerancije, odnosno poštivanje različitosti, prihvaćanje i uvažavanje. I upravo bogatstvo našeg školskog života nalazi se u toj različitosti koju ćemo sada još više njegovati.
Fotografije pogledajte u fotogaleriji.
Andreja Jošić