« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Razredni projekt „Zdravlje“
Učenici 4. b razreda prosinac i siječanj posvetili su proučavanju ljudskog tijela. Osvijestili su važnost odgovornog ponašanja prema sebi, drugima, svome zdravlju i zdravlju drugih osoba. Usvojili su navike zdravog načina života (pravilna prehrana, tjelesna aktivnost, boravak na otvorenom).
Korelacijom Prirode i Likovne kulture plastelinom su oblikovali sustav organa za kretanje, disanje, probavni, živčani, dišni sustav i sustav organa za izlučivanje.
Dana 18. siječnja posjetila nas je doktorica Željka Jaklin i na zoran način, uz zanimljivo predavanje pomoću slika, približila nam kako funkcionira ljudsko tijelo.
Saznali smo da kad bi se sve krvne žile u ljudskom tijelu spojile jedna s drugom, bile bi duge oko 100.000 kilometara. Srce je mišićna pumpa koja nikada ne staje. Srce odrasle osobe ima veličinu stisnute šake, a teži oko 300 grama. Najmanja kost je stremen, koščica u srednjem uhu, a najveća je bedrena kost. Koža je elastični, vodootporni omotač koji nas štiti od vanjskog svijeta. Ona je naš najveći organ.
Na Satu razrednika istraživali smo i izradili plakat Razmisli što jedeš i piješ. Istražili smo koliko šećera sadrže pića i hrana koju često konzumiramo.
Zajedničkim promišljanjem, istraživanjem i praktičnim djelovanjem učenici su kroz projekt usvojili navike zdravog načina života, upoznali ljudsko tijelo te funkciju svih organa.
Martina Lakuš