« Kolovoz 2024 »

Maturalno putovanje učenika 7.a i 7.b razreda

U petak, 7. lipnja 2024. godine učenici sedmih razreda Katoličke osnovne škole Svete Uršule krenuli su na maturalno putovanje. U pratnji učenicima bili su razrednici Slađana Benkus Medved (razrednica 7. b razreda) i Višeslav Jaklin (razrednik 7. a razreda).

Maturalno putovanje, na svetkovinu Srca Isusova, započeli smo zajedničkom svetom misom u varaždinskoj katedrali u 6,00 h. Misu je predvodio vlč. Marko Domiter.

U autobus smo se ukrcali u 7,00 h i krenuli prema Biogradu na Moru. Prvog smo dana posjetili NP Krka gdje smo vidjeli najveći slap Skradinski buk, najdužu sedrenu barijeru na rijeci Krki i jednu od najpoznatijih prirodnih ljepota Hrvatske. Nakon kratke šetnje NP Krka krenuli smo  do Dubrave Šibenske u Sokolarski centar. Tamo smo upoznali ptice grabežljivice i kako postupati s njima te su učenici imali prilike i za fotografiranje s pojedinim primjercima. Oko 18,00 h stigli smo u hotel Adria u Biogradu na Moru. Učenici su se smjestili u sobe, večerali i poslije večere otišli u šetnju uz obalu.

Drugog dana našeg maturalnog putovanja, nakon doručka, imali smo vremena za kupanje i druženje. Iskoristili smo priliku i zabavljali se u Aqua parku, kupali se i sunčali.

Nakon ručka krenuli smo autobusom u Šibenik. Uz lokalnog turističkog vodiča razgledali smo Šibenik i uputili se na otok Prvić gdje smo posjetili Memorijalni centar Faust Vrančić u kojem smo saznali više o našem izumitelju i njegovim izumima. Imali smo slobodnog vremena i za šetnju Prvićem i druženje. U povratku, u ugodno rashlađenom unutarnjem prostoru broda Lara, pogledali smo i prvo poluvrijeme prijateljske utakmice između reprezentacija Hrvatske i Portugala. Nakon večere šetali smo uz morsku obalu. Učenici su se družili, zabavljali, radovali, a imali su i priliku na štandovima kupiti suvenire.

Trećeg dana ujutro obišli smo i upoznali centar Biograda na Moru. Bili smo na svetoj misi u župnoj crkvi svete Stošije. Nakon ručka imali smo slobodno vrijeme za kupanje, odmor i druženje. Vrijeme smo iskoristili da se osladimo sladoledom, ali i zabavimo vožnjom pedalina. U večernjim satima kupali smo se u hotelskom bazenu sve do kasnih sati.

Posljednjeg jutra naše četverodnevne avanture ispraznili smo sobe i vratili ključeve te smo imali vremena za kupanje do ručka. Nakon ručka krenuli smo prema Zadru. Uz turističkog vodiča posjetili smo najznačajnija mjesta u Zadru. Imali smo i dovoljno slobodnog vremena za sladoled, sok i kupnju suvenira. Nakon Zadra uputili smo se prema Varaždinu. Putem smo još stali na odmorištu Vukova Gorica gdje smo, na radost svih učenika, išli u McDonald's. U Varaždin smo se sretno vratili u 21.30.

Učenici su bili radosni i ispunjeni nezaboravnim zajedničkim trenucima. Učenici su s razrednicima podijelili krasne riječi zahvale. Vjerujemo i nadamo se kako će naša četverodnevna avantura biti trajno pohranjena u srcima naših učenika i nas razrednika.

Pohvaljujemo i zahvaljujemo našim učenicima za uzorno ponašanje tijekom putovanja koje nije promaklo ni jednom vodiču, hotelskom osoblju, a niti vozaču i pratitelju Tihomiru čije smo pohvale zasluženo dobili.

Zahvalni Bogu, našim vozačima i vodiču Tihomiru iz agencije Taubek tours, svim lokalnim vodičima i hotelskom osoblju vraćamo se radošću ispunjeni našim svakodnevicama.

Bogu hvala!

Slađana Benkus Medved, Višeslav Jaklin

objavio: Slađana Benkus Medved   datum: 24. 6. 2024.

Važne poveznice

Ispis statistike od 25. 9. 2015.