2019-06-13 12:32:14 Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT Učenici 4.e, 1.e i 2.d su pod vodstvom svojih učiteljica Sandre Mikšić i Ivane Žagar, tijekom školskih godina 2017./2018. i 2018./2019. sudjelovali u istraživanju koje provodi Sveučilište u Rijeci u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje (AZOO) u okviru Erasmus+ projekta „GLAT: Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi“. Cilj projekta GLAT je poticanje uključivanja kodiranja i algoritamskog načina razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Fotogalerija Učenici su prošli kroz aktivnosti koje su se odvijale tijekom redovne nastave, a osmislile su ih njihove učiteljica uz pomoć stručnjaka iz projektnog tima. Učiteljice su osmislile tri radionice odnosno tri različita scenarija poučavanja kao što su: učenje algoritamskog načina razmišljanja zasnovano na igri i aktivnosti koje ne koriste računalo tzv. Game based learning and unplugged activities, upotreba alata za Web 2.0 (radni listići izrađeni u Canva (kretanje kroz labirint) i Sketchpad (prikaz pjesmice algoritmom). Druga radionica tj.drugi scenarij poučavanja sadržavao je online kvizove i logičke zadatke tzv. PBL, online quizzes and logical tasks, odnosno učenje kroz upotrebu Web 2.0 alata (online kvizova i igra za izradu logičkih zadataka Kahoot, Wizer, Match the Memory). Treći scenarij poučavanja, treća radionica uključivala je igre i alate za programiranje ( Scratch i micro:bit) tzv.Games and tools for programming. Učiteljice su sve scenarije proučavanja izradile u i alatu LePlanneru. Učenici su učili uz pomoć zanimljivh igrica na računalu koje potiču kreativan i algoritamski način razmišljanja. Bili su zadovoljni i jako im se svidio ovakav način poučavanja. Studenti informatike su ih nakon izvršenih aktivnosti anonimno intervjuirali što im je također bilo jako zanimljivo. Sandra Mikšić mag.prim.educ. |
Osnovna škola "Sveti Matej" Viškovo |