preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2024./2025.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 563852
Ovaj mjesec: 1949
Ovaj tjedan: 506
Danas: 8
Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Knjižničarka Lesički u Pragu učila o umjetnoj inteligenciji
Autor: Stojanka Lesički, 4. 7. 2024.

Sve je izazovnije raditi u školama jer tehnologija napreduje iz dana u dan te se učitelji i stručni suradnici moraju konstantno usavršavati. Brojne mogućnosti usavršavanja omogućava Erasmus+ program, a priliku da nove kompetencije o umjetnoj inteligenciji stječe na tečaju u Pragu iskoristila je Stojanka Lesički, stručna suradnica knjižničarka. Njena mobilnost financirana je iz Erasmus+ projekta "Čitaj da ne ostaneš bez riječi".  

Tečaj pod nazivom “ChatGPT and Basic AI Tools” bio usmjeren na mogućnosti korištenja umjetne inteligencije u obrazovanju. Budući da učenici u rješavanju nekih školskih zadataka već koriste umjetnu inteligenciju, ali vrlo često na način copy-paste, voditelji tečaja Carmine Rodi Falanga i Łukasz Kosowski nastojali su kroz praktične zadatke ukazati kako je moguće koristiti umjetnu inteligenciju da bi se učenike potaknulo na komunikaciju i kritičko mišljenje.

Više pod OPŠIRNIJE


 

Jedan od takvih primjera bio je zadatak da umjetna inteligencija osmisli scenarij za rješavanje nekog problema u razredu te da razradi igru uloga, a polaznici su je zatim trebali prilagoditi i izvesti pred kolegama.

Polaznici su na tečaju vježbali kako napraviti dobru uputu da bi se dobilo što relevantniji odgovor umjetne inteligencije. Vježbali su izrađivati upute za kreiranje teksta, ilustracija, storyborda i scenarija. U jednoj vježbi polaznici su umjetnu inteligenciju pitali kako bi se njome mogli koristiti u predmetima koje predaju ili u vođenju izvannastavnih aktivnosti.

Posljednji dan tečaja polaznici su imali zadatak uz pomoć umjetne inteligencije kreirati projekt kojeg bi željeli provesti u svojoj školi koristeći se metodom projektnog učenja. U različitim vježbama sudionici tečaja koristili su Chat Gpt4, Canvu, Gemini, Copilot, Openart te Suno, alat umjetne inteligencije za kreiranje glazbe.

Polaznici su na tečaju doznali da postoji više od 12.800 različitih alata umjetne inteligencije. Na stranici https://theresanaiforthat.com/  može se provjeriti koji sve alati umjetne inteligencije trenutno postoje. Na zahtjev ta stranica korisnicima može slati i obavijesti o novim alatima.

Polaznici tečaja raspravljali su i o etici u korištenju umjetne inteligencije. Jednoznačnog zaključka nije bilo, ali svi su se složili da umjetnu inteligenciju u obrazovanju više nije moguće izbjegavati i da je potrebno iznalaziti načine da je se uključi u obrazovanje kao što je to prethodno učinjeno i s internetom.

U slobodno vrijeme polaznici su razgledali Prag. Između ostalog posjetili su i čuvene knjižnice u samostanu Strahovni i kompleksu Klementinium.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju