2019-05-28 22:17:37

STEM revolucija - microbit u nastavi matematike

Učenici 4. razreda uključeni u projekt  “STEM revolucija: razredna nastava” pod pokroviteljstvom Instituta za razvoj i inovativnost mladih sudjelovali u nizu aktivnosti vezanim uz korištenje microbita u nastavi.

Učiteljica Andreja Vincek Ević uključila je svoje učenike u projekt  “STEM revolucija: razredna nastava“ kako bi ih poučila osnovama programiranja, no i ostalim mogućnostima korištenja microbita. Učenici su tijekom godina uz vodstvo svoje razrednice svladavali osnove informatičke i digitalne pismenosti  na izvannastavnim aktivnostima, redovnoj nastavi, sudjelovanjem u informatičko-matematičkom natjecanju Dabar pa im je susret s microbitom bio zabavan i vrlo lak.  Na satima upoznavanja i rada s microbitom od razrednice su saznali važne podatke o microbitu, načinu rukovanja njime, jednostavnim načinima programiranja kraćih, no i nešto složenijih programa. Osim programiranja, korištenja i pohranjivanja jednostavnih programa na računalo, učenici su koristili microbit i u nastavi matematike. Uz pomoć microbita uvježbavanje nastavnih sadržaja pisanoga dijeljenja višeznamenkastih brojeva dvoznamenkastim brojem bilo je zanimljivije i brže. Složeniji program dijeljenja razrednica je programirala za učenike, a oni su ga uspješno koristili na satima matematike na kojima im je microbit slučajnim odabirom zadavao zadatke koje su oni morali rješiti. Nakon rješavanja zadataka učenici su mogli i provjeriti točnost svojih rješenja na microbitu. Oduševljenje ovim načinom rada bilo je veliko i djelovalo motivirajuće na učenike. Prilikom uključenja u projekt učiteljica je učenike uključila i u anketu Instituta za razvoj i inovativnost mladih kako bi dodatno pomogli istraživanjima u radu s microbitom. Učenici će anketu rješavati još jednom na kraju školske godine.

  


Osnovna škola Tordinci