2019-06-23 19:57:40 Rezultati ankete o primjeni IKT-a u nastavi Učenici naše škole ispunili su anketu o uspješnosti provedbe projekta "Digitalna škola - globalna škola". U ispunjavanju ankete sudjelovao je 61 učenik razredne nastave i 60 učenika predmetne nastave. Svrha ankete bila je dobivanje povratne informaciju o ostvarenosti školskog projekta "Digitalna škola - globalna škola". Cilj ovogodišnjeg projekta bio je digitalizacija i internacionalizacija škole u čemu su nam koristili strukturirani tečajevi u inozemstvu koji su se odvijali u sklopu Erasmus+ KA1 projekta. Polaznici tečajeva svoja su znanja na diseminacijama prenosili ostalim učiteljima naše škole te su svi zajedno ove školske godine u nastavi nastojali češće koristiti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju (pametnu ploču, mobitele, tablete i računala), nove metode i nove web 2.0 alate te na taj način nastavu učenicima učiniti kvalitetnijom i zanimljivijom. Tijekom godine učitelji su upoznali učenike sa sigurnim načinima korištenja IKT-a i interneta te su dodatno internacionalizirali rad škole. Ispunjavanje ankete bilo je anonimno, a učenici su je ispunjavali na satima razrednika. Rezultati ankete 1. U razrednoj nastavi anketu je ispunio 61 učenik. Ako pogledamo u postocima u ispunjavanju ankete sudjelovalo je 21,3 % učenika 1. r., 19,7 % učenika 2. r., 31,1 % učenika 3.r. i 27,9 % učenika 4. r. U predmetnoj nastavi anketu je ispunilo 60 učenika. 18,3 % bili su učenici 5. r., 20 % ispitanika su učenici 6. r., 38,3 % ispitanika su učenici 7. r. i 23,3 % su učenici 8. r. 2. 59 % učenika razredne nastave odgovorilo je da njihovi učitelji koriste pametnu ploču nekoliko puta tjedno, a 39,3 % svaki dan. Svi učenici su rekli da na pametnoj ploči igraju različite igre. Odgovori učenika predmetne nastave: 4. 88,4 % učenika predmetne nastave reklo je da im se od navedenih alata najviše sviđa Kahoot. 5. Na pitanje smatraš li da ove školske godine u usporedbi s prošlom školskom godinom u nastavi više koristite tablete mobitele i računala 80 % učenika predmetne nastave i 96 % učenika razredne nastave dalo je potvrdan odgovor. 6. 66,7 % učenika predmetne nastave smatra da je učenje uz korištenje pametne ploče, tableta, računala i mobitela zanimljivije dok 28,3 % učenika smatra da je učenje ponekad zanimljivije. 7. 60 % učenika predmetne nastave smatra da korištenjem web alata lakše i kvalitetnije usvajaju nastavne sadržaje. 8. 96,7 % učenika razredne nastave i 95,9 % učenika predmetne nastave odgovorilo je da su se u školi kroz različite aktivnosti upoznali sa sigurnim korištenjem interneta.
9. 63,9 % učenika razredne nastave smatra da nije potrebno više koristiti tablete, mobitele i pametnu ploču u nastavi, a 36,1 % učenika smatra da ih treba koristiti više. Na pitanje što misliš koristi li se u nastavi digitalna tehnologija i web 2.0 alati dovoljno 48,3 % učenika predmetne nastave odgovorilo je "da", 36,7 % je izabralo odgovor "ne, mislim da ju treba koristiti više", dok 15 % učenik predmetne nastave smatra da ju treba koristiti manje.
10. 9,8 % učenika razredne nastave i 23,3 % učenika predmetne nastave redovno čita izvješća svojih učitelja o tečajevima u kojima su sudjelovali u inozemstvu, a 42,6 % učenika razredne nastave i 43,3 % učenika predmetne nastave izvješća čita ponekad. 34,4 % učenika razredne nastave ove je godine prvi puta koristilo micro:bit u nastavi, a 18 % učenika ima svoju razrednu web stranicu. Prema rezultatima ankete možemo zaključiti da učenici primjećuju da ove školske godine njihovi učitelji puno više koriste pametnu ploču, mobitele, tablete, web alate i različite igre u nastavi. Učitelji organiziraju za učenike različite aktivnosti kako bi ih upoznali sa sigurnim korištenjem interneta. Većini učenika se sviđa ovakav način rada te otprilike 36 % učenika smatra da IKT treba koristiti malo više. Mislim da možemo biti zadovoljni rezultatima ankete uz nastojanje da takvim načinom rada nastavimo i sljedeće godine. |
Osnovna škola Tordinci |