2024-02-13 15:25:00 Proglašeni nagrađeni učenici školske likovne izložbe „Maske – glazbeni karneval“ Danas su u našoj školi proglašeni nagrađeni učenici školske likovne izložbe „Maske – glazbeni karneval“ prema odluci stručnog povjerenstva, ali i prema glasovanju učenika naših škola. Nakon otvorenja izložbe učenici razredne i predmetne nastave OŠ Tordinci i PŠ Antin imali su mogućnost vrednovati likovne uratke ostalih učenika naših škola izloženih na školskoj izložbi i odlučiti se za najoriginalniju masku. Glasati su mogli pomoću glasačkih listića koje su ubacili u karnevalski sandučić. Primjenom vrednovanja kao učenje glasanjem za najoriginalniju masku učenike smo izravno uključili u proces vrednovanja postavljanjem jasnih kriterija odabira najoriginalnije maske, učenici su razvijali samokritičnost i kritičko razmišljanje, samopouzdanje, temeljitije uočili vlastitu razinu znanja i mogućnosti te preuzeli odgovornosti za vlastito učenje. Vršnjačko vrednovanje naših učenika rezultiralo je tako proglašenjem učenika 5. razreda Andreja Damjanovića pobjednikom u kategoriji odabira najoriginalnije maske po izboru učenika glasanjem u karnevalski sandučić. Prema odluci stručnoga povjerenstva naše škole u sastavu: učiteljica Marija Škrobo Arambašić, Tihana Svoren Kolarec i školske knjižničarke Marije Vuković nagrađeni su sljedeći učenici u kategoriji predmetne i razredne nastave prema kriterijima u originalnom korištenju različitih izražajnih mogućnosti likovnog jezika u prikazu motiva i izražavanju ideje, improvizaciji u primjeni tehnika rada te artikuliranju vlastitih originalnih ideja u stvaranju likovnog rada maske: -u kategoriji razredne nastave nagrađena je maska koju je izradio učenik 3. razreda PŠ Antin Luka Vengring - u kategoriji učenika predmetne nastave nagrađena je maska učenice 5. razreda Lucie Vukelić Čestitamo našim nagrađenim učenicima, ali pohvaljujemo i sve ostale za kreativnost i trud u radu. Pozivamo sve zainteresirane da pogledaju izložbu u Osnovnoj školi Tordinci do 1. ožujka. |
Osnovna škola Tordinci |