2022-05-30 10:17:37 ZAVRŠETAK PROJEKTA IGRA, UČENJE I ČITANJE UZ TERAPIJSKOG PSA 26.5.2022. godine učenici i njihovi mentori bili su u bjelovarskom parku Borik kako bi napravili zadnju aktivnost projekta Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa, zajednički dojmovi rada s terapijskim psom u učionici. Učenici su zaključili da su bili motivirani za rad, da su lakše učili i ponavljali određene sadržaje. Manjima je bilo lijepo kada su sa Lunom vukli uže, crtali Lunu i čitali s njom. Bravo za sve kolegice, njihove učenike i jedan veliki bravo za našu Lunu koja je sve ove satove veselo i sretno odradila s učenicima. Više o završetku projekta pročitajte pod opširnije U projektu su sudjelovale I., III., IV., V. osnovna škola Bjelovar 19 razreda, predškolci Igraonice „Petar Preradović“ Bjelovar. Voditeljice projekta su; Nataša Brekalo III. osnovna škola Bjelovar i Nataša Ljubić Klemše I. osnovna škola Bjelovar. Rezultate projekta su vidljivi na slijedećim stranicama. eTwinning projekt Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa Šk. godina: 2021./22.; rujan 2021. – svibanj 2022. Voditeljica projekta: Nataša Brekalo i Nataša Ljubić Klemše
Evaluacija za učenike na kraju projekta Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa
Poveznica na Forms obrazac: https://forms.office.com/r/EnyBJ0BCw3 Poveznica na sažetak (odgovore): https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=ohE3JFC6WgA8By6g46zjz7s19Tf1PWTz&id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkaJ0Qhspaw1Eo0jmQEX9PDtUNDBDNUhXVEpKM0M0TEhZTjZMUzFHOU8zUS4u Evaluaciju je ispunilo 163 učenika, do datuma 27.5.2022. Upitnik je anoniman, učenici su u prvom pitanju naveli razred i školu 75 % učenika odgovorilo je da je Luna pasmine labrador 95 % učenika odgovorilo je da su se osjećali sretno i zadovoljno na satovima s Lunom 80 % učenika odgovorilo je da im je na satovima s Lunom bilo više zanimljivo nego na redovnim satovima 63 % učenika odgovorilo je da im je Lunina prisutnost na satovima pomogla u učenju ili čitanju s razumijevanjem 90 % učenika odgovorilo je da bi terapijski psi trebali češće sudjelovati u nastavi 82 % učenika odgovorilo je da su njihova očekivanja s početka projekta potvrđena 52 % učenika odgovorilo je da je cilj terapijskih pasa i jačanje motivacije i poticanje pozitivnog raspoloženja i opuštanje i razvoj socijalnih vještina
Tekstualni odgovori na pitanja: • br. 2: Obzirom na njezinu ulogu, Luna je ________________ pas • većina učenika odgovorila je da je Luna terapijski pas
• br. 7: Napiši u čemu ti je još Luna pomogla, što ti je bilo korisno ili zanimljivo što si naučio/naučila na satovima s Lunom
Zaključak: 95 % učenika zaključuje da su se na satovima s terapijskim psom Lunom osjećali sretno i zadovoljno. Veliki postotak učenika (80 %) zaključuje da im je na satovima s terapijskim psom Lunom bilo više zanimljivo nego na nastavnim satovima bez terapijskog psa. Prisutnost terapijskog psa Lune na školskim satovima velikom je broju učenika (63 %) pomogla u učenju ili čitanju s razumijevanjem. 90 % učenika zaključuje da bi terapijski psi trebali češće dolaziti učenicima na školske satove i sudjelovati u nastavi. Veliki postotak učenika (82 %) zaključuje da su njihova očekivanja koja su imali na početku projekta potvrđena i da je projekt realizirao njihova očekivanja. 52 % učenika točno je zaključilo da su ciljevi posjeta terapijskih pasa odgojno-obrazovnih ustanovama i jačanje motivacije kod učenika, poticanje pozitivnog raspoloženja, opuštanje i razvoj socijalnih vještina, a ne samo jedno od toga.
|
III. Osnovna škola Bjelovar |