Nastavna tema za 5. razred - 2 školska sata
Domena: Računalno razmišljanje i programiranje
Nastavna cjelina: Računalno razmišljanje i programiranje
Nastavna jedinica: Varijable i naredba pridruživanja
Odgojno-obrazovni ishodi:
- B. 5. 1 učenik se koristi programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima
- B.5.2 učenik stvara algoritam za rješavanjem jednostavnog zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške
Očekivanja međupredmetnih tema:
MPT Učiti kako učiti
- 2. 3 Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
- 2. 4 Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
MPT Osobni i socijalni razvoj
- 2.3. Učenik razvija osobne potencijale i vještine (predlaže različita rješenja problema. Predlaže rješenja za popravljanje pogreške
Suodnos:
Matematika
- MAT OŠ A 5.8 Primjenjuje računanje s prirodnim i decimalnim brojevima
- MAT OŠ D.5.4 Primjenjuje izračune opsega i površine geometrijskih likova
Priprema za nastavu
Materijali za nastavu:
1. prezentacija
2. digitalni sadržaj - esfera: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/9a2409fe-ab01-47e6-9735-a71589a95365/
3. kahoot kviz: https://create.kahoot.it/details/d63b63f7-917b-411d-82bf-0a880fca7920
4. tablica za samovrednovanje