2021-03-09 20:57:00

PROGRAMIRANJE - VARIJABLE I NAREDBA PRIDRUŽIVANJA

Nastavna tema za 5. razred - 2 školska sata

Domena: Računalno razmišljanje i programiranje

Nastavna cjelina: Računalno razmišljanje i programiranje

Nastavna jedinica: Varijable i naredba pridruživanja

Odgojno-obrazovni ishodi:

  • B. 5. 1 učenik se koristi programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima
  • B.5.2 učenik stvara algoritam za rješavanjem jednostavnog zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške

Očekivanja međupredmetnih tema:

MPT Učiti kako učiti

  • 2. 3 Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
  • 2. 4 Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

MPT Osobni i socijalni razvoj

  • 2.3. Učenik razvija osobne potencijale i vještine (predlaže različita rješenja problema. Predlaže rješenja za popravljanje pogreške

Suodnos:

Matematika

  • MAT OŠ A 5.8 Primjenjuje računanje s prirodnim i decimalnim brojevima
  • MAT OŠ D.5.4 Primjenjuje izračune opsega i površine geometrijskih likova

Priprema za nastavu

Materijali za nastavu:

1. prezentacija

2. digitalni sadržaj - esfera: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/9a2409fe-ab01-47e6-9735-a71589a95365/

3. kahoot kviz: https://create.kahoot.it/details/d63b63f7-917b-411d-82bf-0a880fca7920

4. tablica za samovrednovanje

 

 

 


III. osnovna škola Čakovec