2020-02-26 11:08:00

Od micro:bita do graha

Učenici sedmih i trećih razreda pratili su četiri mjeseca (od listopada do siječnja) rast i razvoj graha te životne uvjete potrebne za pravilan rast biljke cvjetnjače (svjetlo, temperatura, vlaga), a za to su izradili program koji je pomoću senzora micro:bita pratio životne uvjete te ih obavještavao kada neki od uvjeta nije zadovoljen. Spojili su tako znanja iz biologije (životni uvjeti biljaka) i informatike (programiranje - micro:bit) s ciljem boljeg i kvalitenijeg praćenja rasta biljaka (grah) uvidjevši kako tehnologija može doprinijeti, a ujedno kod učenika poticati i razvijati strpljivost, organiziranost, maštu, kreativnost, timski rad, odgovornost, ljubav prema prirodi, sposobnost praćenja, promatranja, uočavanja detalja, sposobnosti sistematskog prikupljanje podataka i analize istih te izvođenja zaključaka. Za potrebe projekta učenici ss posijali grah, vodili su dnevnik rada te bilježili opažanja i izvodili zaključke. Učenici trećih razredima su svakodnevno vidjeli kako to izgleda u praksi sudjelovavši praćenjem senzora na micro:bitu, stvarali su i  likovne i pisane radove o biljkama kako se kroz vrijeme mijenjala.

Više u fotogaleriji.


III. Osnovna škola Varaždin