2023-09-29 07:01:04 Drugačija nastava francuskog jezika: Projekt „Francuska kroz pet osjetila“ Tijekom mjeseca rujna učenici 7. u 8. razreda sudjelovali su u novom projektu pod nazivom „Francuska kroz pet osjetila“. O čemu se zapravo radi? Učenici su u grupnom radu imali za zadatak upoznati se s francuskom kulturom, simbolima te specijalitetima koristeći svih pet osjetila. Nastava je osmišljena kao istraživačka: učenici su sami ponajprije morali otkriti značenje novih riječi, potom koristeći osjetila zapisati na nastavnom listiću uz svaki pojam broj odgovarajućeg zvuka, mirisa i ostalih osjetila te na kraju sami provjeriti točnost svojih odgovora uz pomoć interneta i samovrednovati svoj uspjeh. Sljedeći tjedan odigran je kviz Kahoot kao provjera stečenih znanja u ekipama i pojedinačno. Projekt je završio izradom plakata sa svim točnim odgovorima ukrašenim crtežima i fotografijama te razmjenom iskustava. Evo nekih od odgovora učenika: „Najzanimljivije mi je bilo otkrivanje hrane uz miris i okus.“ „Najsmješnije je bilo pipati razne predmete i otkriti što su.“ „Najviše me strah bilo koji okus budem osjetila u ustima, a da ne vidim hranu.“ „Najteže je bilo pogađati različite zvukove i glazbu.“ „Baš je fora bio projekt. Drugačija nastava, zanimljivije.“ Čestitke svim sudionicima na predanom radu te izvrsnim rezultatima. |
III. Osnovna škola Varaždin |