2023-10-09 09:52:00

Obilježili smo Dječji tjedan

Dječji tjedan je tradicionalna godišnja akcija i aktivnost posvećena djeci, a ove godine se održavala od 2. do 8. listopada. Svi učenici od 1. do 4. razreda sudjelovali su u njegovom obilježavanju te je proveden zaista velik broj aktivnosti.

Već je prvog dana ujutro bio organiziran dječji fitness za sve učenike u školskoj sportskoj dvorani.

Učiteljice prvih razreda, Štefica Radić, Renata Koren i Tamara Gubec, tijekom svih su satova razgovarale sa svojim učenicima o pravima i dužnostima djece. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture svi su prvašići zajedno vježbali te su sudjelovali u natjecateljskom poligonu. Učenici 1. a razreda izradili su plakat na temu prijateljstva, a učenici 1. b razreda na temu „Pravo na druženje i igru“. Učenici 1. c razreda izradili su crteže o prijateljstvu te je svaki učenik izrezao papir u obliku dlana, napisao svoje ime i svi zajedno su si pružili ruku prijateljstva.

U sklopu izvannastavne aktivnosti RaSTEMo za(jedno) učiteljica Tamara Gubec te pedagoginja Valentina Habunek Mrazović sa učenicima 1. c razreda provele su radionicu "Zašto je lijepo biti dijete". Razgovarali su o tome zašto je lijepo biti dijete, što djeca mogu, a odrasli ne mogu te su radili origami mačke. Mačka je životinja kod koje se djeci sviđa to što "je snažna, brza, može se obraniti, a opet je umiljata". Upute za izradu mačke bile su jednake za sve, a učenici su na kraju dobili mačku svatko na svoj način jer je svatko od nas jedinstven i sve naše razlike se trebaju uvažavati i cijeniti. Zaključak radionice je da se svatko od nas se treba boriti za svoja prava na dobar način, a da pritom ne naudi drugima.

Učiteljica Mirjana Pospiš i 2. a razred na Satu razrednika su proveli radionicu na temu „Ja u razredu“, na satu Hrvatskog jezika su čitali pjesme i priče o djeci te su učenici glumom izražavali svoje emocije. Gluma je bila prisutna i na satu Prirode i društva na kojem su učenici glumili lutkama te crtali svoja prava i dužnosti. Na satu Matematike tema je bila vezana uz dječju štednju, a realizirana je razgovorom i slikanjem. U sklopu Tjelesne i zdravstvene kulture učenici su igrali dječje igre, a učiteljica im je pokazala i igre njihovih baka. Na satu Glazbene kulture učenici su pjevali pjesme na temu zajedništva, a na satu Likovne kulture su vodenim bojama izradili razredni plakat na temu „Zajedno smo jači“ na koji su otisnuli svoje dlanove te napisali poruke o prijateljstvu.

Učiteljica Dubravka Levatić i 2. b razred na satu Hrvatskog jezika su pisali poruke o prijateljstvu i prijateljima te su čitali priče i pjesme o prijateljstvu. Na satu Likovne kulture svaki učenik je dobio papir izrezan u obliku dlana te je svaki učenik upisao svoje ime i obojio dlan prema želji. Poruke o prijateljstvu i prijateljima te obojeni dlanovi završili su na plakatima u hodniku škole.

Učiteljica Mirjana Orešković i učenici 3. a razreda pisali su na Likovnoj radionici misli o tome tko su djeca te što je prijateljstvo. Učiteljica je iz Konvencije o pravima djeteta izdvojila 17 dječjih prava s kojima je upoznala svoje učenike. Popis dječjih prava je završio na plakatu u hodniku škole zajedno sa mislima koja su učenici pisali o djeci i prijateljstvu. Druga radionica je bila dramsko – scenska tijekom koje su se učenici pripremali za izvođenje predstave „Škola“ te su je i izveli unutar razreda. Osim toga, učiteljica je provela aktivnost „Čitamo s prijateljima i za prijatelje“ u sklopu koje su učenici čitali priče o prijateljstvu. Zajedno sa učenicima 3. b razreda, učenici 3. a razreda su kredama u boji oslikali i oživjeli asfalt školskog dvorišta.

Učiteljica Suzana Kućar je sa svojim 3. b razredom provela likovnu radionicu u kojoj su učenici izradili makete Škole upotrebom kutija od lijekova i kolaž papira. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture učenici su se zabavljali vježbanjem i izvođenjem „smiješnih štafeta“. U sklopu nastave Hrvatskog jezika učenici su pogledali film Dnevnik Pauline P.. Nakon pogledanog filma napravljena je analiza filma i usporedba sa književnim djelom. Tema je poslužila i za izradu šarene razredne slikovnice prožete pričama i likovima iz tog djela. Osim toga, učenici su pisali pismo gradonačelniku zbog zagađenog zraka i izrazili želje da imaju pravo na svježi zrak u dvorištima kuća i igralištu škole kad se igraju. Neka od pisama su članovi Dječjeg foruma naše škole, „Forumaši“, pročitali i uručili gradonačelniku.

Forumaši, pod vodstvom pedagoginje Vanje Bojanić, učenicima četvrtih razreda su održali prezentaciju o dječjim pravima.

U 4. a razredu pod vodstvom učiteljice Ružice Marčec učenici su ozbiljno prionuli poslu te se uhvatili u koštac s pisanjem svojih prava i dužnosti. Svojim mudrim šarenim porukama ukrasili su razrednu ploču. Nakon ozbiljno odrađenog posla, zabavili su se igranjem raznih tradicijskih igara u školskom dvorištu, ali i u učionici.

Učiteljica Nataša Dolenc je svoj 4. b razred aktivirala u pisanju, čitanju, crtanju, praktičnom radu i tjelesnoj aktivnosti. Učenici su jedni drugima pisali pisma iznenađenja, a u grupama su pisali poruke podrške i prijateljstva. Lijepe poruke i crteži krasili su i straničnike za knjige koje su učenici izradili od kolaž papira. Poruke su se našle i na asfaltu školskog dvorišta, napisane kredama u boji te upućene odraslima. Osim pisanja, učenici su pričali i čitali priče; Priče o dobru i priče o zlu. Nakon marljivog rada izašli su na školsko dvorište kako bi se družili, zabavili i rekreirali igranjem raznih sportskih i društvenih igara.

Učiteljica Lidija Cerovčec je sa svojim 4. c razredom provela radionicu pod nazivom „Biti prijatelj“. Svaki učenik je morao razmisliti o osobinama pravog prijatelja te napisati asocijaciju na riječ „prijatelj“. Učenici su slova odabrane riječi ispisali na kolaž papire različitih boja te su ih izrezali i zalijepili na plakat.

Bio je ovo zaista poseban tjedan za naše učenike, ali i učitelje te se radujemo obilježavanju Dječjeg tjedna i u budućnosti.

U našoj fotogaleriji pogledajte aktivnosti koje smo proveli.


III. Osnovna škola Varaždin