2020-04-19 21:28:11 Tjedan 20.-24.4.2020. Then she protects the environment Dragi četvrtaši, zahvaljujem se svima onima koji su mi poslali jako lijepe komentare na prvi video i nadam se da je video bio koristan i svima drugima. Ponovno sam vam priredila obradu i kroz tekst i kroz video. Pogledajte pod "opširnije" Tjedan 20. – 24.4.2020. *Ponavljanje: udž., str. 76, Revision 4 Pat i Mat su pomalo zločesta Tomova braća. Što su uradili? Nešto nedostaje iz Tomove sobe. Budite detektiv, odigrajte igru u pronađite što nedostaje. Prvo odaberite točan odgovor u svakom zadatku a onda zaokružite slova ispred točnih odgovora i kad ih redom napišete na crtice na kraju stranice dobit ćete naziv predmeta koji nedostaje iz Tomove sobe. Tom is looking for his favourite ________________________________ .
*Unit 5, Lesson 17 Then she protects the environment
- udž., str. 77, Task 1 – Match the words. What do they mean? (Prvo se moramo upoznati s novim riječima (vokabular) i spojiti riječi u izraze) protect the environment – štititi okoliš / prirodu fight bullies – boriti se s nasilnicima help good people – pomagati dobrim ljudima jog around the block - trčati (džogirati) oko bloka (misli se na susjedstvo, oko bloka zgrada) go swimming – ići na plivanje play computer games – igrati kompjuterske igrice have lunch – ručati (NE imat ručak) (Prepisati u bilježnicu)
-udž., str.78-79, Task 2 – Listen. (CD 2, tapescript 1) How many times does she protect the environment? (Poslušati zvučni zapis 1 na CD 2, pratiti priču u udžbeniku i na kraju odgovoriti koliko se puta u tekstu spominje rečenica iz naslova: She protects the environment.) Uvježbati čitanje teksta.-udž., str. 79, Task 3 – Listen again and find out which chores Melani does. (Poslušaj ili pročitaj priču još jednom i pronađi koje sve kućne poslove/obveze (CHORES = čors) Melanie obavlja. - Ponovi ih naglas kad ih pronađeš u tekstu.
-udž., str. 79, Task 4 – Match. (Poveži.) 1. Melanie makes her bed. 2. She goes to school in the morning. 3. She fights bullies. 4. She takes out the rubbish. 5. She eats three meals a day. 6. She helps her mum wash up. 7. She goes swimming with her friends. 8. She plays computer games. 9. She reads her friends' e-mails. 10. She dreams that she fights bullies. VAŽNO!!!! Pogledajte sad ponovno sve rečenice i glagole u njima (označeni crvenom bojom). Što primjećujete? Svi glagoli imaju nastavak –s na kraju. To je jako važno za zapamtiti! Present Simple Tense u 3. licu jednine (he, she, it) uvijek ima nastavak –s. Do sada smo naučili govoriti: I make my bed. You make your bed. They make their beds. Ali kada upotrebljavamo 3. lice jednine onda govorimo: She makes her bed. He makes his bed.
-udž., str. 79, Task 5 – Copy at least 3 sentences. Start like this…(Prepišite barem 3 rečenice iz teksta za svaki dio Melanienog dana. Započni kao u primjeru.) Npr. In the morning Melanie makes her bed. She has breakfast. She jogs around the block. In the afternoon Melanie… In the evening Melanie …
TELLING TIME -udž., str. 79, Task 6 – Listen and point. Match the sentences to the clocks. (CD2, task 2) (Ako imate CD poslušajte, a ako ne samo pročitajte i spojite rečenice sa satovima.) (Rješenja: 1. sat – 5, 2. sat – 2, 3. sat – 3. 4. sat – 4. 5. sat – 1) Moramo se podsjetiti kako izražavamo kronološko vrijeme (vrijeme na satu). Puni sat: It's 3 o'clock. Pola sata: It's half past 3. Četvrt sata: It's qarter to 4. Važno je upamtiti da se sve što je u prvih 30 min izražava sa PAST, a sve što je u drugih 30 min sa TO. 3.20 – It's twenty past 3. 3.40 – It's twenty to 4. -udž., str. 80, Task 7 – Read the story again. Say the times. (Ponovno pročitaj priču i kaži vrijeme. Pogledajte narančasti pravokutnik i iz njega ispišite vremena u rečenice.) Problem mi mogao biti način pisanja sati iza 12.00, jer piše npr. 13.00 a čitamo ga i dalje It's one o'clock. To je zato što Englezi obično ne upotrebljavaju brojeve veće od 12.00 kad izgovaraju sate a mi da. Obično kažu: At 3 o'clock in the afternoon. ili At 7 o'clock in the evening. I tako označe na koji se dio dana odnosi to vrijeme. Tako da ovaj zadatak djeluje pomalo zbunjujuće.
-udž., str. 80, Task 8 – Look at the clocks and circle the times you hear / see. (Treba poslušati CD 2, tape 3, ili samo pogledati satove i zaokružiti točno vrijeme.)
-udž., str. 80, Task 9 – How about David? Match the activities to the times. (Sad treba napisati kako David provodi dan. Počeci rečenica idu pravilnim redoslijedom. Treba im pridružiti završetke i onda napisati pravilne rečenice kao u primjeru.) Npr. 7.00 – At seven o'clock David gets up. 7.30 – At half past seven David goes to school. …. Nastavite dalje… Ovdje morate paziti da točno napišete vrijeme i brojkom i riječima i da svakom glagolu dodate nastavak –s jer je to 3. lice jednine. Isto kako smo radili kod Melanie. Na ovom linku možete pogledati video: https://www.loom.com/share/ba11ce22fb6245d6818dbc90ceaee231
That's all folks! ; )
|
Osnovna škola "Trsat" Rijeka |