2020-04-20 20:51:42 4c Vocabulary in Use & 4d Everyday English & A recipe - zadatak za ocjenu Dragi petaši, ovaj tjedan (20.-24.4.2020) idem dalje s Module 4 Food and Drinks. Lessons 4c and 4d. Pod "opširnije" ćete naći objašnjenje i video koji će vas voditi kroz obradu lekcije. Unutar obrade gradiva nalazi se i zadatak koji je postavljen u Google učionici i koji treba predati na vrednovanje. Tjedan 20.-24.4.2020. 4c * Vocabulary in Use (Udžbenik, str. 64)
Task 1 – Food preparation Listen and repeat. Say the word sin your language. (Slušaj i ponavljaj. Reci riječi na svom jeziku.) Nove riječi: slice – narezati (na kriške) peel – oguliti grate – naribati add – dodati mix – miješati chop – isjeckati, nasjeckati beat – tući (npr. jaja)
Task 2 – Cooking tools (posuđe) Listen and repeat. Say the word sin your language. Nove riječi: knife – nož saucepan – lonac za pirjanje bowl – zdjela whisk – pjenjača cake tin – kalup, modla za tortu grater – ribež frying pan – tava spoon – žlica, „kuhača“ Sve izgovore možete pronaći na kraju udžbenika, str. 174.
Task 3 a – Match the cooking tools to the correct phrases. (Povežite posuđe s odgovarajućim izrazima) Task 3 b – Make sentences using your answers in 3 a. – napišite rečenice u bilježnicu.
Radna bilježnica, str. 32 Task 1 – Crossword puzzle. Task 2 - Complete the sentences. (Upotrijebite izraze za posuđe iz križaljke) Task 3 – Complete the sentences with the correct food preparation verb. (Nadopunite rečenice s glagolima kojima izražavamo radnje kod pripreme hrane) Rješenja u videu.
4 d *Everyday English (Udžbenik, str. 65) Giving instructions Task 1 – Complete the dialogue. (Dopunite dijalog o pripremi kolača.) Nove riječi: recipe - recept ingredients – sastojci baking powder – prašak za pecivo g= gramme(s) ml = millilitre(s) tsp = teaspoon(s) – čajna žličica tbsp = tablespoon(s) – jušna žlica break the eggs – razbiti jaja (u zdjelu) mix in – umiješati pour – uliti
Task 2 – Listen and check Task 3 – Ask and answer questions. (Pogledajte sastojke u receptu. Postavite pitanja kao u primjeru. Koliko čega treba? Tako ćete ponoviti upotrebu How many i How much.) Task 4 – NEĆE BITI OVAJ KOJI JE U UDŽBENIKU NEGO ĆEMO ODMAH POČETI S PRIPREMOM ZA ZADATAK KOJI ĆE BITI ZA OCJENU! * WRITING – A RECIPE, udžb., str. 113. Proučit ćete cijelu stranicu, riješiti zadatke od 1-5 točno tako kako piše u uputstvima, odabrati svoj najdraži recept (neka ne bude nešto komplicirano). Koraci: 1. Napraviti Spidergram u bilježnicu: My recipe: - name - ingredients - method 2. Uz pomoć spidergrama napisati svoj najdraži recept i postupak pripreme na engleskom jeziku. 3. Slikati svoje najdraže jelo ili napraviti crtež. Vodite računa da su svi navedeni elementi iz spidergrama uključeni. Sliku spidergrama, natipkani recept s postupkom izrade i fotografiju/crtež jela postavit ćete kao rješenje na zadatak u Google učionici. Rok: 30.4.2020. Priloženi dokument - Analitička rubrika za sumativno ocjenjivanje zadatka "Writing a recipe" (dokument se nalazi ispod cijelog posta). Rubrika je postavljena i u Google učionici kao zasebni dokument. VIDEO u kojem je objašnjen cijeli zadatak i postupak izrade: https://www.loom.com/share/50c9af2bf36c49d6aff0408b9af1940f
Radna bilježnica, str.33 Task 1 – Choose the correct word. (Odaberi točnu riječ.) Task 2 – Match sentences. (Poveži rečenice.) Task 3 Complete the dialogue. (Dovrši dijalog) Obrada gradiva i rješenja u videu na ovoj poveznici: https://www.loom.com/share/1e89bf7248784048aca2e610364bf06b
|
Osnovna škola "Trsat" Rijeka |