Mali ekonomisti
Autor: Lada Pavelić, Tonkica Maras, 28. 3. 2019.
Veljača i ožujak su grupi malih ekonomista donijeli teme marketinga i poduzetništva. Kroz ponavljanje i otkrivanje novih zanimljivosti o tome kako poduzeća razgovaraju sa nama došli smo do važnih saznanja i ideja o tome kako bismo reklamirali svoju grupu tj. našu izmišljenu banku! Bili smo jako marljivi pa nismo zapustili ni rad naše banke. Bodovi koje smo sakupili u društvenoj igri pretvoreni su u postotak kamatne stope na štednju pa su bankari imali pune ruke posla oko izračuna i otvaranja novih štednih računa. U banci je sve više novca koji ulažemo u nove poslovne ideje , nedamo novcu da spava“ jer stiglo je proljeće i vrijeme je da „uberemo plodove svoga rada“. Sve pršti od ideja za poslovne poduhvate, reklamiranje, brendiranje i privlačenje novih „klijenata“. Kako bismo Vam prenijeli dio atmosfere s nastave, ali i izreklamirali naš rad J, u privitku pogledajte plakat koji je edukativnog, ali i propagandnog karaktera!
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |