Trening socijalnih vještina u Malom razredu
Autor: Antonela Petrić, Kristina Penović, 13. 6. 2018.
Tijekom ove nastavne godine učenici Malog razreda sudjelovali su u treningu socijalnih vještina po vodstvom defektologice škole. Socijalne vještine se najčešće definiraju kao ponašanja koja su socijalno prikladna, odnosno pojedinac koji posjeduje socijalne vještine znat će odgovoriti na mnoge životne situacije na prikladan i proaktivan način. To su naučeni oblici ponašanja, odnosno uvježbane sposobnosti. Uče se od najranijeg djetinjstva u obitelji, a zatim se utvrđuju i mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola i dr.). Jedan od najučinkovitijih pristupa učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina kojem je cilj osnaživanje djece i mladih za snalaženje u svakodnevnim situacijama kroz iskustveno učenje. Trening socijalnih vještina u Malom razredu realizirao se kroz četiri radionice. Učenici su preko zadanih uputa usvajali vještine, a zatim igranjem uloga uvježbavali kako ih primjeniti u svakodnevnim životnim situacijama. Vježbali su kako se na dobar način predstaviti i upoznati s drugima, kako tražiti pomoć u potrebitim situacijama, jačali su vještinu prepoznavanja i iskazivanja osjećaja te usvajali kako dobro surađivati. Kroz razne suradničke aktivnosti te uz malo glume i puno smjeha, naučili smo nešto novo i korisno. Fotografije radnih materijala koji su nam pomagali u učenju možete vidjeti pod -više.
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |