« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Prema definiciji, navike su ustaljeni procesi koji se ponavljaju nesvjesno i automatski.
Navike je svatko od nas izgrađivao kroz duži period, a mogu biti kvalitetne i nekvalitetne. Kvalitetne navike netko je stekao u djetinjstvu, netko u adolecenciji, netko u srednjim godinama, netko u starosti, a netko nikada. Što se kvalitetne navike razviju prije, veća je vjerojatnost da ćemo biti zdraviji, samopouzdaniji, motiviraniji, odgovorniji, sretniji… Kako se ovdje radi o nama jedini i odgovorni smo mi sami. U tomu nam najviše pomažu naši roditelji (dok mi sami ne postanemo svjesni o kvalitetnim navikama), bake i djedovi, ali i naši učitelji, odgojitelji, treneri… Veliki utjecaj na naše navike (ne)svjesno rade i mediji, kojima ne treba slijepo vjerovati.
Kako bi doznao kakve su navike učenika naše Škole, prošle školske godine proveo sam anketu „Navike učenika predmetne nastave". U anketnom upitniku je obrađeno nekoliko područja navika (slobodno vrijeme, zdrava prehrana, higijena…). Više detalja o samom istraživanju prestavio sam na Učiteljskom vijeću, a Vi možete pogledati rezultate u Powerpoint prezentaciji.