« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Učenici sedmih razreda na satu Biologije učili su o osnovnoj građevnoj jedinici svih živih bića – stanici. Nakon što su usvojili znanje o stanici, zadatak je bio da izrade model stanice s ciljem da uoče razliku u građi biljne i životinjske stanice.
Dio učenika odlučio se za izradu pizze, a dio za izradu modela pomoću gumenih bombona.
Rezultate možete pogledati na fotografijama.
Po završetku praktičnog rada, učenici su s užitkom pojeli sve što su pripremili.
Sadržaj naučen praktičnim radom učenici lakše povezuju i primjenjuju u svakodnevnom životu.
Praktičan rad osim što omogućava dublje razumijevanje nastavnih sadržaja, zadovoljava učeničku znatiželju, a učenici su motiviraniji kada ono o čemu uče mogu provjeriti na praktičnim primjerima.