« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
U ponedjeljak, 11.12. učenici 2.a razreda išli su na terensku nastavu na Kampus. Posjetili su Fakultet za fiziku, Sveučilišta u Rijeci. U dogovoru sa profesorima sudjelovali su u njihovim aktivnostima. Prva aktivnost je „Mišica u zemlji fizike.“ To je interaktivna predstava s pokusima, namijenjena djeci predškolske i rane školske dobi, s ciljem popularizacije fizike. Lutka-mišica potiče djecu na aktivno sudjelovanje u predstavi kroz zanimljivu priču i čudesne pokuse. Navodi ih na opažanje, istraživanje, postavljanje pitanja te donošenje zaključaka o raznim fizičkim pojavama. Druga aktivnost je "Ššššš! Schroedingerova mačka spava!" Aktivnost koja objašnjava čestice i valove. Učenici su na jednostavan način učili elementarne čestice i kako se one spajaju u jezgre i atome jednostavnih elemenata.Nakon predstave otišli su u šetnju do Trsatske gradine. Nakon šetnje spustili smo se stubama Petra Kružića do centra grada Rijeke.
Izlet u Rijeku
Danas smo bili na školskom izletu u Rijeci. Do Rijeke smo se vozili malim autobusom, do sada se nisam takvim vozila. Kada smo došli u Rijeku prvo smo išli u jednu veliku zgradu koja se zove fakultet. Tamo smo bili na radionici gdje su nam pokazivali zanimljive pokuse. Najzanimljiviji mi je bio pokus sa sušilom za kosu i lopticom. Učiteljica nas je odvela i na Trsatsku gradinu. Tamo smo gledali Rijeku i slušali priču o zmaju koji je živio u kuli koju smo vidjeli. Krenuli smo kući, ali do autobusa smo se spuštali po puno stepenica i brojali ih. Nabrojala sam ih 513. Na današnjem izletu sam se lijepo provela i našetala.
Sastav učenice Paole Perić, 2.a