« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
U srijedu, 6. prosinca 2023. učenici 6. razreda OŠ Viktora Cara Emina iz Lovrana i Područne škole iz Mošćeničke Drage pod vodstvom svojih učitelja nastavni su dan proveli u Hrvatskome narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca u Rijeci.
U prvome dijelu programa učenici su uživali u vođenome razgledu Galerije Zajc te su se na njima vrlo zanimljiv način uz puno različitih eksponata i scenskih rekvizita upoznali s poviješću, zakulisnim radom, scenskom mašinerijom i brojnim drugim zanimljivostima vezanima za rad kazališta i nastanak predstave. Učenici su zatim prošetali i drugim prostorima kazališta i izbliza mogli razgledati prekrasne stropne freske i raskošni središnji luster kazališne zgrade te čuti još zanimljivosti o scenskom prostoru i prostoru gledališta.
U drugome dijelu programa učenici su pogledali dramsku predstavu Regoč koja je nastala prema priči Ivane Brlić-Mažuranić što je bila izvrsna nadopuna nastavnim sadržajima jer su učenici prethodno posjetili Ivaninu kuću bajke u Ogulinu i u nastavi Hrvatskoga jezika čitali Priče iz davnine. Bila je to prilika da učenici zapaze i ponove sve elemente scenskoga izraza, a najviše ih je inspirirala glazba koja ih je više puta potaknula na interakciju spontanim pljeskanjem u glazbenome ritmu.
Bio je to još jedan nastavni dan izvan učionica i škole koji su učenici u stankama i vožnji autobusom iskoristili i za druženje i dobro raspoloženje i koji su ocijenili s Ponoviti! I zaslužuju jer dokazali su to svojim pozornim praćenjem programa i kulturnim ponašanjem.