« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
U tjednu od 5.2. do 9.2.2024. obilježili smo Dan sigurnijeg interneta. Dan sigurnijeg interneta obilježava se svake godine s ciljem promicanja sigurnije i odgovornije uporabe digitalnih tehnologija i mobilnih uređaja, u prvom redu među djecom i mladima. Glavni pokretač za obilježavanje istoga na nacionalnoj razini je Centar za sigurniji Internet (CSI) koji za sve zainteresirane svake godine pripremi edukativne materijale za radionice na nastavi, kviz za djecu i mlade, podcaste za roditelje te događaje uživo. Ovogodišnji Dan sigurnijega interneta obilježio se 6. veljače 2024. pod sloganom “Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“ kako bi se djecu i mlade usmjerilo na odgovorno igranje videoigra.
U našoj smo školi i PŠ Mošćenička Draga ovaj dan obilježili na različite načine. Učenici nižih razreda sa svojom su učiteljicom Anamarijom K. proučavali pravila i savjete kako biti siguran „surfajući“ internetom. Učenici 1. i 2.r. čitali su slikovnicu Sigurni s Neticom. Učenici od 5. do 8.r. ponovili su pravila ponašanja na internetu, upoznali su se s negativnim stranama društvenih mreža (otvaranje lažnih profila na Facebooku, lažnih viber grupa…), kako postupiti u takvim situacijama, što su i kako ostavljamo digitalne tragove, što je kibernetička sigurnost, kako napraviti „sigurnu“ lozinku i koja su pravila kod izrade lozinke. Proučavali su stranice CERTa, popunili su anketu, rješavali su razne kvizove te su na kraju izradili digitalni plakat s pravilima ponašanja na internetu. Sve aktivnosti provele su predmetne učiteljice, Ana B.J.,Željka M i Martina P.Đ..