« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OŠ I SŠ
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU U OŠ I SŠ
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA, ŠK. 2023./2024.
PRAVILNIK O NAČINU PROVOĐENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA - DUHANSKI PROIZVODI
PRAVILNIK O NAČINU KORIŠTENJA VLASTITIH PRIHODA
POSLOVNIK O RADU KOLEGIJALNIH TIJELA OŠ VIKTORA CARA EMINA, LOVRAN
POSLOVNIK O RADU VIJEĆA RODITELJA
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 9,40 - 10,25
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
7. SAT: 13,20 - 14,05
1. SAT: 8,00 - 8,45
2. SAT: 8,50 - 9,35
3. SAT: 10,00 - 10,45
4. SAT: 10,50 - 11,35
5. SAT: 11,40 - 12,25
6. SAT: 12,30 - 13,15
Svi učenici osmih razreda matične i područne škole 29. veljače 2024. godine sudjelovali su na terenskoj nastavi u Rijeci pod vodstvom svojih učitelja.
U prvome dijelu programa posjetili su Gradsku knjižnicu Rijeka koja se nedavno uselila u novouređenu zgradu u sastavu kompleksa Art-kvart Benčić. Organiziranim razgledom uz stručno vođenje i multimedijalnu prezentaciju „Od cigareta do knjiga“ djelatnici Knjižnice upoznali su naše osmaše s poviješću same zgrade, njezinom nekadašnjom tvorničkom namjenom te načinom rekonstrukcije i prenamjene prostora. Uz to su saznali ponešto i o donedavnom ustroju Gradske knjižnice Rijeka koja je djelovala na više lokacija u središtu grada te o samoj selidbi knjiga. Učenicima je posebno bila zanimljiva priča o ljudskome lancu u kojemu su se posljednje knjige selile iz ruke u ruku od Filodrammatice do Art-kvarta. Tim je činom simbolički obilježen ovaj veliki kulturni događaj za Rijeku i cijeli naš kraj – preseljenje Gradske knjižnice u prelijepu zgradu koja omogućava suvremeni knjižnični koncept i raznovrsne sadržaje za korisnike.
Nakon velikog odmora provedenoga u dnevnome boravku Dječje kuće, gdje je bilo dovoljno vremena za druženje i razonodu, uslijedio je drugi programski dio u Art-kinu. Učenici su pogledali španjolski igrani film Valdova priča koji su sami izabrali između četiriju ponuđenih naslova primjerena njihovim interesima i dobi. Po dojmovima koje su izrazili film je ispunio njihova očekivanja te su bili dirnuti životnom pričom i vrijednim porukama filma koje su znali prepoznati.