2015-02-05 16:43:42

Sviranje potiče inteligenciju

 

Istraživanje Sveučilišta Concordian u Montrealu pokazalo je da glazbena škola razvija talent koji je djeci urođen, stvarajući dugoročne pozitivne promjene na mozgu te djeca istovremeno postaju i inteligentnija.

Kada djeca počnu svirati neki instrument između šeste i osme godine, motoričke im se vještine puno brže razvijaju, kao i dio mozga koji je zadužen za planiranje i izvršavanje kretnji.

Takva koordinacija koju iziskuje sviranje instrumenta ima blagotvoran utjecaj na povezanost između ruku i audio i videostimulansa, ubrzavajući sazrijevanje veza u mozgu između osjetilnih i motoričkih regija, što predstavlja sjajnu osnovu za nadgradnju novih vještina.

Testiranje je izvršeno na muzičarima, od kojih su jedni počeli svirati ranije, a drugi kasnije, i rezultati su pokazali da su oni koji su počeli svirati prije sedme godine uvijek imali točniji i precizniji osjećaj za vrijeme i trenutak od ostalih.


Osnovna škola "Vela Luka"