2020-05-05 18:59:00

OBAVIJEST RAVNATELJICE - Provedbeni plan otvaranja škole 11.5.2020.

Temeljem članka 60. Statuta Osnovne škole Veruda Pula, zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020., Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja ( u daljnjem tekstu Preporuke MZO-a) ravnatelj Škole donosi

PROVEDBENI PLAN

otvaranja škole 11. svibnja 2020.  za učenike razredne nastave

 

I.

U cilju unaprjeđenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole donosim Provedbeni plan otvaranja škole 11. svibnja za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan).

II.

Provedbeni plan zahtijeva sljedeće organizacijske, tehničke i materijalne uvjete i mjere:

1.Organizacijske mjere i zadatci

1.1. Pripremne radnje za otvaranje škole -učiteljica razredne nastave, produženog boravka, stručna služba Škole i ravnatelj Škole

a) Upoznati roditelje putem web stranice s Uputama HZJZ-a, Preporuke MZO-a i Provedbenim planom

Izvršitelj zadatka:  ravnatelj Škole

Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine

b) Održavanje virtualnih sastanaka s učiteljima i ostalim zaposlenicima da se raspravi provedbeni plan i definiraju obveze

Izvršitelj zadataka: ravnateljica škole

Rok provedbe zadatka: do 6. svibnja 2020. godine

c)  Izvršiti kontaktiranje roditelja putem komunikacijskih kanala o potrebi roditelja učenika razredne nastave:
- za potrebom dolaska u školu učenika,
- potrebi prehrane učenika u Školi i
- potrebi organiziranja rada Produženog boravka za učenike

Izvršitelj zadatka:  učiteljice razredne nastave, učeitlejice produženog boravka, stručna služba Škole

Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine

d) Pripremiti i podijelit izjavu za roditelje o potrebi dolaska učenika u školu radi nastave i uključivanja u produženi boravak.

Izvršitelj zadatka:ravnateljica Škole, tajnica, učiteljice razredne nastave, stručna služba Škole

Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine

e) Demonstracija učiteljicama gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta

Izvršitelj zadatka: ravnateljica

Rok provedbe zadatka: 8. svibnja 2020. godine

 

1.2. Administrativno tehnička služba škole

a) Izvršiti analizu potrebnih sredstava za prehranu, održavanje i higijenu po školama.   

Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice, kućni majstori

Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine

b) Uskladiti podatke i izvršiti nabavu

Izvršitelj zadatka:  tajnica i računovođa škole

Rok provedbe: 6. svibnja 2020. godine

1.3. Upoznavanje roditelja s mjerama i zadatcima i načinima organizacije rada

a) Upoznavanje roditelja sa sadržajem Uputa HZJZ i Preporukama MZO-a

Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba i ravnatelj Škole

Rok provedbe zadatka : do 7. svibnja 2020. godine

b) Potpisivanje Izjava o povratku učenika u školu

Izvršitelj zadatka: razrednice i tajnica škole

Rok provedbe: 8. svibnja 2020. godine

1.4. Upoznavanje pomoćnika u nastavi s načinima organizacije rada

a) Upoznavanje PUN sa sadržajem Uputa HZJZ i Preporukama MZO-a i oblicima rada

Izvršitelj zadatka: ravnateljica i stručna služba Škole

Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

2.Tehničke mjere

2.1. Zadatci za administrativno tehničku službu Škole

a) Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje uz podršku osnivača

Izvršitelj zadatka: tajnica, kućni majstor i računovođa Škole

Rok provedbe zadatka : do 6. svibnja 2020. godine

b) Priprema, označavanje ulaza i wc-a za učenike

Označiti vrata na wc-ima prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika

Izvršitelj zadatka: kućni majstor

Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

c) Priprema, dezinfekcija učionica, wc-a i zajedničkih prostorija.

Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice

Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

d) Izvršiti nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana.

Izvršitelj zadatka:  ravnatelj Škole i stručna služba škole

Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

 

3.Mjere provedbe nakon otvaranja škole

3.1. Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu.

Izvršitelj zadatka: razrednice

3.2. Na početku nastave održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način.

Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba škole

3.3. Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta.

Izvršitelj zadatka: razrednice, kuharice, stručna služba Škole

3.4. Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora.

Izvršitelj zadatka: razrednice, spremačice, kućni majstori

3.5. Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature zaposlenika (Upute HZJZ).

Izvršitelj zadatka: njegovateljica Škole i tajnica

III.

Školski odbor bit će upoznat s ovim Provedbenim planom elektroničkim putem-slanjem Provedbenog plana na e-mail adresu članova Školskog odbora.

IV.

Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na web stranici škole.

 

KLASA: 003-05/20-01/01

URBROJ: 2168-11-20-06

Pula, 4. svibnja 2020.

                                                                                                            Ravnateljica Škole:

Anita Mokorić Brščić, prof.


Osnovna škola Veruda Pula