RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:
-SVAKI RADNI DAN 9:00 – 15:00
MREŽNI KATALOG: http://library.foi.hr/lib/index.php?B=917
Projekt „Stripopriča“
Ovaj je tjedan pod vodstvom knjižničarke Mateje Ekart i učiteljice hrvatskog jezika Dorotee Prenner u 5.a i 5.c razredu održan projekt „Stripopriča“. Učenici su učili o stripu te su na kraju izradili vlastiti strip koji će biti izložen u prostoru škole. Strip je u današnjem dobu zanemaren, razlog tomu svakako je i digitalna tehnologija koju učenici uvijek radije biraju ispred knjige i čitanja. Vrijednost stripa je vizualno i tekstualno povezivanje pri čitanju te rezultira razvoju kreativnosti i maštovitosti kod djece. Godina 2021. godina je čitanja stoga je važno podsjetiti na sve književne vrste. Teme pri izradi stripa bile su povezane s medijskim pismenošću koju također obilježavamo ovaj mjesec. Školska je knjižnica u svrhu promidžbe stripa povećala svoj broj stripova te oformila malu Stripoteku gdje su dostupni stripovi za svaki uzrast.
Projekt „Čitanje u krugu“
U prvim je razredima započet projekt „Čitanje u krugu“. Knjižničarka učenicima čita slikovnicu te kasnije razgovaraju o pročitanome. Cilj je ovog projekta učenicima približiti knjigu i čitanje te ih potaknuti na razmišljanje o pročitanome i na izricanje vlastitog mišljenja.
Aktivnost „Mali knjižničari“
„Mali knjižničari“ je jedna od aktivnosti školske knjižnice i svi su zainteresirani učenici pozvani priključiti se. Uloga malog knjižničara jest pomoći knjižničarki u obavljanju lakših poslova kao što je slaganje panoa ili razvrstavanje knjiga. Učenici koji su pokazali interes za ovom aktivnošću većinom su ljubitelji knjige i knjižnice općenito te vole provoditi vrijeme u istoj. Cilj je ove aktivnosti učenike potaknuti na odgovorno ponašanje i organiziranost te nastaviti razvijati njihovu ljubav prema knjižnici i knjizi.
Aktivnost „Veselo čitanje“
Navedena se aktivnost u školskoj knjižnici provodi kroz cijelu školsku godinu, a rezultat je suradnje učiteljice Ružice Ivandić i knjižničarke Mateje Ekart. Knjižničarka i učenici zajedno čitaju i razgovaraju o pročitanome. Cilj je aktivnosti kod učenika razviti bolje čitateljske sposobnosti i poticati ih na razmišljanje i samostalno zaključivanje.
Pročitaj knjigu i riješi problem!
Knjižnicu u mjesecu prosincu krasi pano koji nudi rješenja problema! Kako je to moguće? Zavirite među korice knjiga i pronađite odgovore na svoja pitanja, a primjer pitanja i knjigu koja nudi rješenje potražite na panou u knjižnici.
RAD