2019-03-31 20:12:56 Pitka voda je bogatstvo. Koliko doista cijenimo ovo bogatstvo koje daje život svemu na zemlji? Pitka voda postaje glavni resurs u 21. stoljeću zbog porasta broja ljudi i promijenjenog standarda. Danas smo suočeni sa svakodnevnim usporedbama kako pitka voda postaje "nova nafta" te da će se oko iste voditi borbe. Svjetski dan voda svake se godine obilježava 22. ožujka te se tako usmjerava pozornost o važnosti vode. U tu svrhu , pridružili smo se aktivnostima vezanim uz obilježavanje voda te pozvali stručnjaka iz područja vode da našim učenicima šestih razreda kroz edukativnu radionicu osvijesti važnost vode. Ispred Službe za zdravstvenu ekologiju, Zavoda za javno zdravstvo Osječko – baranjske županije, kroz apstraktnu i edukativnu radionicu zvanu Voda-izvor života , gost nam je bio Hrvoje Sučić, mag.med.lab.diagn. Putovanjem kroz avanturu zvanu “Voda-izvor života“ gdje tražimo odgovore na vrlo česta pitanja: Odakle dolazi voda? Zašto nam sve treba voda? Kako štedjeti vodu? Kakva sve voda može biti? Kakvih sve voda ima u prirodi?, cilj radionice je zadovoljiti dječju znatiželju za istraživanjem te potaknuti razvijanje ekološki svijesti o važnosti vode. Moram istaknuti kako su učenici pokazali veliku lepezu informacija o vodi, gdje posebno pohvaljujem profesore prirode, a velika uspješnost cijele grupe na kvizu poslije radionice, važan je indikator kako su ove generacije izvori znanja, ali i transformatori istog, u smislu osvještavanja pojedinaca o važnosti vode te pravilne i racionalne uporabe iste, ali i važan korak u razvijanju građanskih vještina i stavova dokazujući da je uloga pojedinca od početnih spoznaja o važnosti voda, ključna u izgradnji boljeg svijeta, pojašnjava Sučić. Stoga čuvajmo naše bogatstvo vode i ne zaboravimo da njezine količine nisu neograničene, jer voda je izvor života! Neuspješnih na kvizu nije bilo, a oni najbržeg prsta, osvojili su prigodne nagrade. Domaćin radionice bila je učiteljica Lidija Šaravanja. Čepin, 29. ožujka 2019. godine |
Osnovna škola Vladimir Nazor Čepin |