preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Diseminacija projekta Webučionica 4.0 - škol. godina 2023./ 2024.
Autor: Ivana Hrastović Mandarić, 15. 6. 2024.

Učenici 8. c razreda naše škole i ove su godine sudjelovali u eTwinning projektu “Webučionica 4.0”, autorice Sandre Vuk. Kroz mnoštvo aktivnosti usvojili su nove digitalne alate, ali su i unaprijedili svoje vještine suradničkog rada, ishode iz međupredmetne teme Učiti kako učiti te Osobni i socijalni razvoj. Budući da smo projekt provodili u sklopu nastave engleskog jezika učenici su značajno unaprijedili svoje jezične vještine.

Projekt se provodio tijekom cijele nastavne godine od rujna 2023. do lipnja 2024. kad smo proveli evaluaciju i diseminaciju projekta. Pojedine aktivnosti u projektu vezali smo za značajne datume i obilježavanja, kao npr. Međunarodni dan točkica i Dan sigurnijeg interneta. Sve aktivnosti koje smo provodili u projektu detaljnije su opisane u Twinboardu naše podstranice u projektu na ESEP platformi i dostupni su na sljedećoj poveznici:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/webucionica-40-0/twinspace/pages/aktivnosti-tijekom-provedbe-projekta-20232024/edit

“Webučionica 4.0” pomogla je učenicima ovladati različitim digitalnim alatima:  ThingLink, Power point, Canva, Flip, Teams, Google Forms, Mentimeter, aplikacije DALL-e, AI Up House, Padlet, Google translator i Chat GPT. Posebno zanimanje učenici su pokazali za alat Chat GPT budući da je riječ o alatu umjetne inteligencije koji je učenicima nov i tek trebaju dodatno istražiti sve njegove mogućnosti u nastavi. Uz učenike i mi učitelji koji smo bili uključeni u projekt značajno smo unaprijedili svoja znanja iz područja uporabe digitalnih alata i korištenja moderne tehnologije u svakodnevnom radu i nastavi. Vjerujemo da će učenici 8. c razreda i u svom budućem školovanju uspješno koristiti znanja koja su stekli u ovom projektu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju