2020-07-17 14:35:14 POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA UDŽBENIKE PREDMETNE NASTAVE OSNOVNA ŠKOLA „ VLADIMIR NAZOR“ ĐAKOVO KLASA: 602-01/20-01/04 URBROJ:2121-15-20-1 Đakovo, 17. srpnja 2019.
POZIV NA DOSTAVU PONUDA ZA PROVEDBU POSTUPKA NABAVE UDŽBENIKA ZA ŠKOLSKU 2020/21. GODINU OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo pokrenula je postupak nabave udžbenika za učenike predmetne nastave za školsku 2020/21. godinu. Postupak će se provesti na način utvrđen Pravilnikom o provođenju jednostavnih nabava. 1. PODACI O NARUČITELJU Naručitelj je Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Đakovo, Kralja Tomislava 18 MB: 3011151 OIB: 77091772312 Odgovorna osoba naručitelja je ravnatelj škole Andrija Šušak, prof. adresa elektroničke pošte: ured@os-vnazor-dj.skole.hr Web stranica: os-vnazor-dj.skole.hr 2. PODACI O SLUŽBI, ODNOSNO OSOBI ZA KONTAKT S PONUDITELJIMA Sve obavijesti u svezi ovog postupka nabave mogu se dobiti svakog radnog dana između 8 i 12 sati, do roka za dostavu ponuda, u tajništvu škole. Osoba ovlaštene za komunikaciju s ponuditeljima je tajnik škole Petar Erceg, dipl. iur, tel. 031 813-406. 3. PREDMET NABAVE Predmet nabave je nabava udžbenika za školsku 2020/21. godinu po naslovima i količinama iz Specifikacije koja je sastavni dio ovog poziva. 4. PROCIJENJENA VRIJEDNOST PREDMETA NABAVE Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 118.592,11 kn ( stoosamnaesttisućapetstodevedesetdvije kune kuna i jedanaest lipa ) bez PDV-a. 5. MJESTO ISPORUKE ROBE Mjesto isporuke robe je: Osnovna škola „Vladimir Nazor „ Đakovo, K. Tomislava 18. Isporuka se obavlja u pojedinačnim kompletima za 6. i 7. razred koji sadrže po jedan primjerak svakoga naslova za pojedini razred iz priložene Specifikacije. Isporuka za 5. i 8. razred obavlja se prema naslovima. 6. SADRŽAJ PONUDE Ponudu sačinjava:
Pojedinačna cijena ne može biti veća od kataloške cijene.
7. ROK ISPORUKE PREDMETA NABAVE 31. kolovoza 2020. 8. OBLIK I NAČIN IZRADE PONUDE Ponuda mora biti pisana na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Ponuda mora biti izrađena i dostavljena u papirnatom obliku te ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe ili osobe ovlaštene pisanom punomoći. 9. NAČIN DOSTAVE PONUDE Ponude se mogu dostaviti neposredno Naručitelju u tajništvo škole, svaki radni dan od 08,00 do 14,00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja. Ponuditelji dostavljaju ponudu u zatvorenoj omotnici. Na omotnici ponude mora biti naznačen naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja i naznaka "NE OTVARAJ PONUDA'' Ponuditelj samostalno određuju način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude. Ponude dostavljene na temelju objavljenog Poziva na dostavu ponuda na internetskim stranicama Naručitelja uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljene na temelju Poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru. 10. ROK ZA DOSTAVU PONUDE Rok za dostavu ponude je 27. 7. 2020. do 12.00 sati bez obzira na način dostave. Sve ponude koje nisu zaprimljene u roku neće se razmatrati, te će biti neotvorene vraćene ponuditelju. U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Ponuda se ne može mijenjati nakon isteka roka za dostavu ponuda. 11. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE Najpovoljnija ponuda je prihvatljiva i ispravna ponuda s najnižom cijenom. Naručitelj će ponudu odabrati u cijelosti za predmet nabave te će sklopiti ugovor s jednim ponuđačem. 12. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA Nakon isporučenih udžbenika fakturu dobavljača naručitelj dostavlja Ministarstvu koje će vršiti plaćanje. 13. ROK DONOŠENJA ODLUKE O ODABIRU PONUDITELJA Odluku o odabiru ponuditelja Naručitelj će donijeti u roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavu ponude. NEMA JANOG OTVARANJA PONUDA 14. POSEBNE ODREDBE Na ovaj postupak ne primjenjuju se odredbe Zakona o javnoj nabavi
RAVNATELJ: Andrija Šušak, prof., v.r. |
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo |