2022-06-06 21:59:24 BOLJE STEM-AJ, NEGO ŠTEMAJ! Marljivi i vrijedni STEMOVCI ove su nastavne godine odradili niz različitih projekata kojima su podizali svijest učenika o važnosti STEM područja. Matematika, informatika, biologija, priroda i fizika predmeti su koje smo posebno povezivali i u kojima smo gradili posebnu suradnju. Tako su tijekom cijele nastavne godine nastajali radovi naših učenika koji su zaista hvale vrijedni. Projektima smo nastavu učinili zanimljivom, kreativnom i vrlo aktivnom, a samim istraživačkim radom potaknuli smo kod učenika interes za STEM područja. Naši učenici iskazali su se kao pravi mali znanstvenici i istraživači. STEM pristupom učenike smo poticali na interdisciplinarno učenje odnosno kombiniranje svih područja u rješavanju nekog zadatka. Učenike smo poticali na istraživanje, detaljno analiziranje, logičko promišljanje, argumentiranu raspravu, učenje kroz metodu „pokušaja“ i „pogreške“, princip „uradi sam“, kombiniranje znanja koje je učenik u određenoj dobi savladao. Kroz virtualnu izložbu naziva „BOLJE STEM-AJ, NEGO ŠTEMAJ!“ možete pogledati neke od radova! (piše: Marijana Matković, prof.) Učiteljice matematike Marijana Matković, Marija Tomić, Ivanka Šarić, Ivana Marinić, učitelj fizike i informatike Igor Puharić, učitelji informatike Dražen Matasović i Jasna Mikić te učiteljica prirode i biologije Ana Maršić. |
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo |