2016-09-05 19:55:09

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

Razvojni put edukacije djece s teškoćama tekao je kroz poznate tri faze. Prva faza pokazuje princip edukacije gdje su djeca s teškoćama  smještana u udaljene institucije daleko od svoje obitelji da bi se u drugoj fazi kroz posebne škole i razrede u lokalnoj zajednici došlo do treće faze uključivanja djece u redovite razrede. 

Kako raste svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama pokušavaju se pronaći i putovi njihova uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Može se konstatirati da je inkluzija popraćena intenzivnim i svakodnevnim radom više sudionika i praćena brojnim izazovima a provedba je moguća uz velike društvene promjene i to od državne razine do razine svake lokalne škole.

Ovim dokumentom OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo obvezuje se da će svim raspoloživim znanjima i sredstvima zajednički djelovati na proces jednakog uključivanja učenika s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni školski sustav pri čemu će voditi računa o specifičnostima koju pojedini učenici mogu imati i raditi samo u dobrobiti djetetovog zdravog rasta i razvoja.


Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo