
"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici šestog razreda na nastavi Prirode učili su o Nacionalnim parkovima i Parkovima prirode, a na nastavi Matematike učili su cijele brojeve. U provedbi projekta pod nazivom „Parkovi Republike Hrvatske“ imali su zadatak istražiti jedan nacionalni park ili park prirode te virtualno otputovati u izabrani park. Učenici su trebali izračunati ukupan trošak puta cijele obitelji s dvije odmorišne točke do izabranog parka s čime smo povezali MATEMATIKU i PRIRODU. Učenici su ovim projektom razvijali istraživačko učenje otkrivanjem, razvijali financijsku pismenost i pravilno korištenje IKT-a. Učenici su rezultate svoga istraživanja prezentirali izradom plakata i Power Point prezentacija.
Pišu učiteljice: Ana Maršić i Marijana Matković ![]()
U nastavku pogledajte učeničke radove!
 (1).png)
parkovi.pdf
(2.84 MB)
Parkovi_RH.pdf
(1.20 MB)
PARKOVI_REPUBLIKE_HRVATSKE_TIA_COSIC_Projekcija.pdf
(1.64 MB)