"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svjedoci smo mnogih promjena do kojih dolazi posljednjih godina. Više nemamo strogo definirana četiri godišnja doba u vremenskim okvirima o kojima smo učili u nižim razredima. Iz debelih, zimskih jakni nerijetko uskačemo u laganiju odjeću, a da pri tome nismo niti primijetili proljeće kao prijelazno godišnje doba između zime i ljeta. Učenici, uključeni u izvannastavnu aktivnost pod nazivom Promjene godišnjih doba, istražuju, bilježe i analiziraju vrijednosti vezane za navedene promjene. Istražuju uzroke nastalih promjena i pokušavaju pronaći način na koji možemo utjecati na njih.Marijana Matković
CHANGES OF THE SEASONS – EXTRACURRICULAR ACTIVITY
We have witnessed many changes in recent years. We no longer have the strictly defined four seasons in the time frames we learned about in the lower grades. We often jump from thick, winter jackets into lighter clothes, without even noticing spring as a transitional season between winter and summer. Students, involved in an extracurricular activity called Changes of Seasons, research, record, and analyze the values related to said changes. They investigate the causes of the changes and try to find a way in which we can influence them.Marijana Matković