"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kako letjelice mogu letjeti? Tko drona drži u zraku? Za što se sve može upotrijebiti bespilotna letjelica? Samo su neka od pitanja na koje će izvannastavna aktivnost dati odgovor. Kroz izvannastavnu aktivnost učenici će se upoznati s konstrukcijom i načinom rada bespilotne letjelice te s istom upravljati na siguran način.Igor Puharić
UNMANNED AIRCRAFT - EXTRACURRICULAR ACTIVITY
How can spacecraft fly? Who keeps the drone in the air? What can a drone be used for? These are just some of the questions that the extracurricular activity will answer. Through an extracurricular activity, students will learn about the construction and operation of an unmanned aerial vehicle and how to operate it safely.Igor Puharić