2020-06-16 16:23:53 Sve se može kad se hoće! Treći razred i škola na daljinu U razdoblju od 16. ožujka do 25. svibnja ove sad već slavne 2019./2020. školske godine niti jednom učeniku, učitelju niti roditelju nije bilo lako. Različiti su uvjeti, različita mišljenja, a u svemu tome susreli smo se s tolikom količinom informacija koja sigurno nije dobra za nikoga i za ničije zdravlje. Kako narod kaže: "Što je puno slano, ni mački nije drago". Da ne duljimo dalje s nepotrebnim i zbunjujućim informacijama, u svemu ovome trebalo je izvući pouku i ono najbolje, a to je sigurno ono da moramo postaviti granice i mjere u svemu kako bi ostali zdravi. Kako u najtežim trenucima raditi korisne i lijepe stvari, kako ostati zdrav i sretan upravo to su učili i radili učenici 3. razreda zajedno sa svojom učiteljicom Martinom Bojmić . Pogledajte! Sve se može ako se hoće! Kroz samo tri plakata i jedan projekt "Stare pašmanske kamene kućice (bunje)" koje su slikali šetnjom našim prekrasnim otokom Pašmanom, uspjeli smo realizirati mnoštvo zadanih ishoda prema kurikulumu za nastavne predmete prirode i društva, hrvatskog jezika, tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su napravili tri plakata:
1.Moj zavičaj u prošlosti 2.Zdravlje je najveće bogatstvo 3. Čarobnjak iz Oza
Učenici su me ugodno iznenadili svojim idejama i načinima na koji su prezentirali svoje plakate. Svaki od njih realizirao je nekoliko zadanih ishoda. Zlata Bačić svojim je plakatom prikazali vremenski slijed događaja uskršnjih običaja u prošlosti na otoku Pašmanu, prikazala je i kulturno-povijesni spomenik Benediktinski samostan Sv. Kuzme i Damjana, te procijenila njegovu važnost. Danna Jakovljev - u svojem je plakatu prikazala i sve upoznala sa većinom kulturno - povijesnih spomenika otoka Pašmana; Benediktinski samostan Sv. Kuzme i Damjana, crkvom Sv. Tome u Tkonu, Pustogradom, crkvom Gospe od Sedam Žalosti, crkvicom Sv. Antuna Pustinjaka te Ugrinića dvori.Objasnila je i procijenila povezanost baštine s identitetom zavičaja te ulogu baštine na zavičaj. Gabrijela Lukačić dotakla se važnih gospodarskih djelatnosti kojima su se ljudi bavili i kojima se još uvijek bave. Nika Ostojić do u najsitnije detalje opisala je sve dane vezane za Uskršnje običaje u njenom mjestu Tkonu. Isabella Pikunić - svojim je plakatom iskazala svoju likovnu kreativnost i opisala povijest otoka Pašmana. Duje Lukačić i Pave Stagličić jasno i orginalno su raspravlja o utjecaju događaja, osoba i promjena na sadašnji i budući život čovjeka. Prikazali životinje,događaje, osobe, predmete i promjene u zavičaju tijekom prošlosti i sadašnjosti te ih predviđaju u budućnosti služeći se svojim vlastitim crtežom i slikama.Objasnili su važnost različitih zanimanja i djelatnosti u prošlosti svog zavičaju, te opisali važnost rada i povezanost sa zaradom i zadovoljavanjem osnovnih životnih potreba. Filip Pedišić i Filip Tomašević poslužili su se IKT-om kako bi iznijeli svoju orginalnu ideju, jer igrom slučaja imena mjesta u kojima oni žive Banj i Barotul proizišla su prema nekoj od asocijacija na vodu. Plakatom : "Zdravlje je najveće bogatstvo", realizirali su ove ishode: Na temelju rasporeda obveza i aktivnosti učenik organizira svoje slobodno vrijeme. Učenik raspravlja o važnosti odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi. Odgovorno se ponaša prema sebi, drugima, svome zdravlju i zdravlju drugih osoba. Prepoznaje važnost okružja za očuvanje tjelesnoga, ali i mentalnoga zdravlja (obitelj, prijatelji). Odgovorno se ponaša prema biljkama i životinjama u zavičaju i širem prostoru. Procjenjuje utjecaj čovjeka na biljke i životinje u zavičaju. Opisuje djelovanje onečišćenja na zdravlje čovjeka. Opisuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš. Odgovornost prema zdravlju: osobni rast i razvoj – pravilna prehrana, tjelesne aktivnosti.
Ove male pametne glavice, jednoga će dana biti još ponosnije na svoje radove.
Učiteljica Martina Bojmić |
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane |