2019-12-05 11:00:03 Mjesec hrvatske knjige
Učenici prvog razreda sudjelovali su u interpretativnom čitanju slikovnice Koraljke Milun „Zmaj Škakljaj“, nakon čega su u likovnoj radionici prionuli izradi naslovnice za navedeno djelo. Njihovi su radovi izloženi na razrednom panou. U drugom je razredu provedena radionica s kišnom temom pa su učenici prvo razgovarali o kišnom vremenu i slušali čitanje prijevoda priče Karle Kuskin „James and the Rain“. Nakon toga su imali dvije radionice, prvu u kojoj su pokretima svojeg tijela proizvodili zvuk kiše te drugu na kojoj su ukrasili pano kapima kiše. Treći je razred glazbu stvarao riječima pa su se u njihovom razredu čitale i interpretirale odabrane pjesme iz zbirke Arsena Dedića „Dječje oči“. Nakon čitanja i sami su učenici postali pjesnici te su s izrezanim riječima dviju Arsenovih dječjih pjesama stvarali vlastite pjesme s temom sreće, a rezultate su izložili na svojem razrednom panou. U četvrtom je razredu obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige započelo čitanjem slikovnice „Leteći glasovir“ Željke Horvat-Vukelja. Učenici su se zatim i sami okušali u tome kako je biti glazbenik te su stvorili vlastite instrumente od recikliranih materijala koje su izložili u knjižnici. Učenici petoga razreda dobili su zadatak istražiti u razgovoru s ukućanima ili članovima šire obitelji i susjedima koje su napjeve stanovnici njihova kraja pjevali ili recitirali u predbožićno, božićno, novogodišnje, uskrsno vrijeme… Zatim smo na satu čitali stihove tih pjesama i razgovarali o njihovu značenju, temama i porukama. Odabrali su najljepše stihove, ispisali ih na svitke papira i od prikupljenih materijala izradili plakat. Učenici šestoga razreda uz Dan audiovizualne baštine 27.10. pogledali su film Matilda snimljen prema istoimenoj knjizi Roalda Dahla. Prije gledanja filma u razredu smo razgovarali o najdražim knjigama koje su pročitali i koje bi preporučili svojim vršnjacima. U obliku semafora popunjavali su crveno, žuto i zeleno polje svojim prijedlozima i preporukama. Nakon gledanja filma i razgovora o njemu učenici su izradili plakat.
Učenici sedmoga razreda interpretativno su čitali stihove poznatih hrvatskih pjesnika koji su uglazbljeni. Zatim su poslušali zvučne zapise s uglazbljenim pjesmama i razgovarali o njihovu značenju, temama i porukama. Svaki je učenik odabrao najljepši stih pročitanih pjesama i izradili su plakat s odabranim stihovima. Učenici osmoga razreda pretražujući mrežne stranice istraživali su koji su najčešći motivi u klapskim pjesmama te poslušali zvučni zapis s odabranim klapskim pjesmama. Svaki je učenik odabrao najljepši stih pročitanih pjesama i izradili su plakat s odabranim stihovima koje su oslikali. Ugođaj s radionica možete pogledati u galeriji fotografija OVDJE. |
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane |