HAKOM brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona - Kratki vodič za djecu i roditelje (i sve koji žele znati više u digitalnom dobu)
Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?
Kalendar rada škole u 2023./2024.
Pravilnik o obradi i zaštiti podataka
Odluka o usvajanju financijskog izvješća za 2023. - NOVO
Financijsko izvješće za 2023. - NOVO
Bilješke uz financijsko izvješće za 2023. - NOVO
Nove droge - brošura za roditelje
Pravilnik o jednostavnoj nabavi
Procedura stvaranja ugovornih obveza
Protokol za informiranje roditelja
Zaštitite privatnost na Facebooku
E-bonton (Pravila lijepog ponašanja na društvenim mrežama)
Pravilnik o provedbi postupka bagatelne nabave
Bilten 1 - Državno natjecanje iz francuskog, španjolskog i talijanskog jezika
Bilten 2 - Državno natjecanje iz francuskog, španjolskog i talijanskog jezika
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Izraz | Opis | |
---|---|---|
Nastava | Osnovna odrednica didaktike. To je organizirani institucionalni i izvaninstitucionalni interakcijski stvaralački napor u savladavanju propisanih sadržaja i stjecanju znanja, sposobnosti i navika te osposobljavanje učenika za daljni permanentni rad. Cilj nastave je stvaranje kritičke, slobodne, autonomne, stvaralačke, humane, obrazovane, multikulturalne, multietičke i multikonfesionalne učenikove ličnosti, koja je otvorena za sve sadašnje i buduće progresivne promjene u sebi i društvu u kojem se nalazi. Sastavnice tog sustava su:
Tijekom nastavnog procesa učitelj odabranim načinom (metodom) izlaže učenicima nastavno gradivo i zadaje im različite zadatke. Ovu učiteljevu aktivnost najopćenitije nazivamo poučavanjem. Učitelj odabire i priprema izvore nastavnih sadržaja te načine njihovog prikazivanja s namjerom da učenicima olakša razumijevanje i usvajanje predviđenog gradiva. Učenici aktivno promatraju i izvršavaju zadatke s ciljem usvajanja programom određenih znanja, vještina i navika. Učenici uče nastavne sadržaje. |
|
Nastavna metoda | Didaktički promišljen i optimalno uređen sustav aktivnosti poučavanja i učenja (algoritam) kojima je primarni cilj steći stanovita znanja i vještine, razviti stanovite sposobnosti i druge relevantne osobine ličnosti. |
|
Nastavnik | vidi Učitelj. |
|
Nastavni plan | Školski dokument u kojem se u obliku tabele propisuju:
|
|
Nastavni proces | Ukupnost svjesno usmjerenih i koordiniranih nastavnih aktivnosti učenika i nastavnika u funkciji ostvarenja nastavnih ciljeva. |
|
Nastavni program | Školski dokument kojim se propisuje opseg, dubina i redoslijed nastavnih sadržaja. Nastavnim programom propisuju se konkretni sadržaji pojedinog nastavnog predmeta, pa je nastavni program konkretizacija nastavnog plana. |