PuSTOlovina 100. školskog dana!
Autor: Jasminka Stošić, 17. 2. 2018.
Nakon dvogodišnje pauze, mali Miljevčani su, zajedno sa svojim učiteljicama - Marinom, Jasminkom, Nadin i Majom, doSTOjno obilježili STOti dan tekuće školske godine. Time smo se po 3. put uključili u e-Twinning projekt „100. dan škole“, kojega u našim hrvatskim školama vrlo uspješno već četvrtu godinu zaredom organizira i provodi Udruga hrvatskih učitelja razredne nastave „Zvono“. Posebnost ovog projekta je u tome što se on provodi i u zemljama EU, ali i izvan „staroga kontinenta“ pa je iz toga razloga, vrlo rasprostranjen, popularan i omiljen među brojnim školarcima širom svijeta.
U našoj maloj školi toga dana doista ništa nije iSTO! Sve, baš sve je toga dana u miljevačkoj područnoj školi bilo u znaku broja 100! Evo, ovako je izgledala ovogodišnja proslava miljevačkog 100. školskog dana!
Kako je i red, i svima ostalima smo na vrijeme „javili“ što se to važno treba dogoditi 12. veljače 2018. g. u našoj područnoj školi. Za vrijeme naših sati provedenih na izvannastavnim, literarno-dramskim aktivnostima, počeli smo pravovremeno uvježbavati igrokaz posvećen 100. danu škole, kako bismo ga mogli obilježiti "LIDRASTO".
Za vrijeme svih temeljito pripremljenih projektnih aktivnosti učenici su , uz to što su se ponašali vrlo priSTOjno, naSTOjali sve svoje zadatke odraditi i 100% uspješno.
Igre i natjecanja rezultirali su očekivanim uzbuđenjima i doprinijela većem stupnju užitka svih sudionika projekta.
A o učiteljicama da vam i ne pričamo!
Pripremile su za tu prigodu mnogo zanimljivih zadataka i igara i tako svoje učenike, ne strahujući uopće za svoje vozačke dozvole, „provozale“ dobro im poznatom „ ceSTOm znanja“, vozeći povremeno brzinom i od 100 km/ h!
Što je još neobičnije - našem školskom pedagogu Darku, kojemu je toga dana bila dodijeljena uloga „prometnog policajca“ i koji je budno motrio da sve protekne u redu, ni na pamet nije pala pomislio da im za prebrzu i oštru „vožnju“ upiše kakav kazneni bod! Naprotiv, izgledalo je da se, unatoč njihovim očitim „ prometnim prijestupima“, svo vrijeme odlično zabavljao!
Školske torbe za to su vrijeme bezbrižno „odmarale“ u domovima naših učenika, a opet nam se svima činilo kako je dan kojega smo označili tim magičnim brojem 100 bio i više nego sadržajan i učinkovit!
Zaključili smo na kraju da su takvi „posebni dani“ potrebni učenicima i kako ih u kalendaru školske godine treba biti i puno više.
Miljevački učenici i učitelji su svoj zaključak „zasladili“, kako već i priliči trenutcima slavlja - slatkim zalogajima! Izrazivši svoje zadovoljstvo ovako osmišljenim nastavnim sadržajima i metodama (putem mobilne aplikacije Plickers) i učenici, i učitelji su potom 100% zadovoljni otišli svojim kućama.
100._dan-_plan_projektnih_aktivnosti.docx (13.67 KB)
puzzle_za_100._dan.jpg (85.79 KB)
stoti-dan-skole-svi-100-vole-jasminka-stosic.pdf (16.20 KB)