Dani medijske pismenosti
Autor: Lareta Žubrinić, 16. 4. 2018.
Utjecaj medija na živote djece i odraslih nameće potrebu za njihovim boljim razumijevanjem. Što nam mediji donose u život, kako poučiti djecu da ih sigurno koriste i razviju kritičko mišljenje, kako tumačimo oglase - neka od pitanja na koja učitelji i roditelji odgovore mogu pronaći na portalu medijskapismenost.hr.
Portal medijskapismenost.hr proizašao je iz kampanje Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a „Birajmo što gledamo“ koja je kroz različite primjere prikazala mogući utjecaj medija na djecu i roditelje.
Zajedničkim sadržajem koji nastaje kroz djelovanje svih partnera žele podržati prvenstveno roditelje, skrbnike te učitelje u podizanju razine vlastite medijske pismenosti te medijskih vještina i znanja djece.
U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u kojem za medije više ne postoje granice, cilj im je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju.
Djeca bi trebala naučiti vrednovati i kritički promišljati medijske sadržaje, a kako bi se zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov razvoj.
Upravo iz tog razloga, za našu smo školu, a kako bismo obilježili Dane medijske pismenosti, osigurali određen broj tiskanih izdanja brošura pod nazivom "Djeca i mediji" te ih podijelili učenicima PŠ Miljevci i učenicima 5. razreda.
Ova je brošura ustvari knjižica sa savjetima za roditelje u kojoj možete pronaći sažete korisne informacije kao i prijedloge za razgovor s djecom te smjernice za sigurno korištenje medija u obitelji.
Svoj primjerak knjižice "Djeca i mediji" možete preuzeti i ovdje, a kad vam dijete tiskani primjerak donese kući, svakako nađite vrijeme i proučite knjižicu zajedno.