2018-11-19 11:05:00 Započele pripremne aktivnosti vezane uz školski projekt Tjedan kulturne raznolikosti Tjedan kulturne raznolikosti naziv je našeg ovogodišnjeg školskog projekta u kojeg će biti uključeni svi učenici od 5. do 8. razreda i svi predmetni učitelji. Projekt će se realizirati kroz raznovrsne aktivnosti u Projektnom tjednu od 8. do 12. travnja kroz radionice i prezentacije odabranih zemalja sa svjetskih kontinenata. Time se nastoji senzibilizirati učenike za upoznavanje i poštivanje interkulturalne i međukulturalne različitosti te proširiti znanje o kulturama i običajima pojedinih svjetskih zemalja. Cilj projekta je da učenici uz pomoć, podršku i usmjeravanje učitelja, samostalno i u grupi istražuju i proučavaju osobitosti pojedine zemlje te razvijaju komunikacijske vještine koje će prezentirati u samom projektnom danu. Posebna vrijednost ovog projekta je što će učenici raditi u heterogenim grupama u kojima će ravnomjerno biti raspoređeni učenici iz svih razreda. Osim što će se tako učenici bolje međusobno upoznati, jačat će i razvijati vještine suradničkog učenja kao važne kompetencije u njihovom budućem osobnom i profesionalnom životu. Naš prvi korak u realizaciji projekta bio je raspored učenika u grupe. Naše stručne suradnice, pedagoginja Nada i knjižničarka Marina, koordinatorice ovog projekta, osmislile su da taj trenutak dobije na važnosti, da bude poseban. I zaista, bio je! Nekako, baš svečan i uzbudljiv. Okupljenim učenicima u školskom holu obratile su se pedagoginja i knjižničarka te ih upoznale sa sadržajem, ciljem te načinom rada u projektu. Nakon toga je slijedio trenutak kojeg su svi uzbudljivo iščekivali - izvlačenje učenika i raspored u grupe. U staklenim posudama bila su imena svih učenika po razredima i učitelji su izvlačili učenike za pojedinu zemlju. Bilo je poput izvlačenja ekipa za svjetsko nogometno prvenstvo. Rianna-Brazil, Erin-Australija, Maxim-Afrika, Damjan-Portugal, Una-Japan…i tako su se čitala imena svih 76 učenika koji su, čuvši svoje ime, zauzeli mjesto u grupi s natpisom imena zemlje. Na kraju su učenici saznali koji su učitelji –voditelji radionica za pojedinu zemlju. Na redu su pripreme i realizacija projektnog tjedna. Pa krenimo! Napisala: Nada Švraka, školska pedagoginja |
Osnovna škola Vladimira Nazora Potpićan |