preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(3. - 21. 2. 2025.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ZAVRŠNA AKTIVNOST MHK-A - RADIONICA "ŠTO S BRIGAMA? I TERAPEUTSKE PRIČE ZA UČENIKE 2. RAZREDA
Autor: Zrinka Jurić, 26. 11. 2024.

Ovogodišnje obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige pod sloganom "Pričaj mi" zaokružen je završnom aktivnošću s učenicima drugih razreda koju su zajednički osmislile školske knjižničarke Zrinka Jurić i Josipa Sudarević i stručna suradnica pedagoginja Suzana Kurtušić!

Stručna suradnica pedagoginja s učenicima 2. razreda provela je radionicu na temu "Što s brigama?". Tijekom radionice učenici su razgovarali o tome što su brige, zbog čega su najčešće zabrinuti i što obično rade kad se tako osjećaju. Tijekom radionice naučili su tehnike za smirenje i nošenje s brigama.

Nakon toga, stručne suradnice knjižničarke i pedagoginja održale su s učenicama 5. i 7. razreda radionicu pisanja terapeutske priče.  Učenice Mia Laco (5. a), Mia Kolarević (7. a), Gabrijela Naletina (7. a), Tia Knežević (7. c), Nikol Marijanović (7. c) i Tena Popović (7. c) dobile su upute i teme inspirirane prethodnim razgovorima o brigama te su napisale tri priče.

Završna aktivnost bio je susret učenika 2. razreda, njihovih učiteljica, stručnih suradnica i autorica priča. U svakom razredu učenice su pročitale po jednu priču, a učenici su zajedno promišljali kako se glavni junaci priča suočavaju sa svojim brigama poput svađe s prijateljem, straha od lošeg uspjeha u školi ili zabrinutosti zbog izgubljene drage stvari. Učenici su kroz ove aktivnosti naučili kako prepoznati vlastite brige, da nisu sami u svojim osjećajima te da postoje načini za rješavanje problema i osobe kojima se mogu obratiti za podršku.

Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u planiranju i provedbi ovih aktivnosti te omogućili učenicima vrijedno iskustvo učenja!

                                             Suzana Kurtušić, stručna suradnica pedagoginja

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju