« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Ovogodišnje obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige pod sloganom "Pričaj mi" zaokružen je završnom aktivnošću s učenicima drugih razreda koju su zajednički osmislile školske knjižničarke Zrinka Jurić i Josipa Sudarević i stručna suradnica pedagoginja Suzana Kurtušić!
Stručna suradnica pedagoginja s učenicima 2. razreda provela je radionicu na temu "Što s brigama?". Tijekom radionice učenici su razgovarali o tome što su brige, zbog čega su najčešće zabrinuti i što obično rade kad se tako osjećaju. Tijekom radionice naučili su tehnike za smirenje i nošenje s brigama.
Nakon toga, stručne suradnice knjižničarke i pedagoginja održale su s učenicama 5. i 7. razreda radionicu pisanja terapeutske priče. Učenice Mia Laco (5. a), Mia Kolarević (7. a), Gabrijela Naletina (7. a), Tia Knežević (7. c), Nikol Marijanović (7. c) i Tena Popović (7. c) dobile su upute i teme inspirirane prethodnim razgovorima o brigama te su napisale tri priče.
Završna aktivnost bio je susret učenika 2. razreda, njihovih učiteljica, stručnih suradnica i autorica priča. U svakom razredu učenice su pročitale po jednu priču, a učenici su zajedno promišljali kako se glavni junaci priča suočavaju sa svojim brigama poput svađe s prijateljem, straha od lošeg uspjeha u školi ili zabrinutosti zbog izgubljene drage stvari. Učenici su kroz ove aktivnosti naučili kako prepoznati vlastite brige, da nisu sami u svojim osjećajima te da postoje načini za rješavanje problema i osobe kojima se mogu obratiti za podršku.
Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u planiranju i provedbi ovih aktivnosti te omogućili učenicima vrijedno iskustvo učenja!
Suzana Kurtušić, stručna suradnica pedagoginja